Gå til innhold
Hundesonen.no

Hund i kabinen med KLM


Mari

Recommended Posts

Guest Gråtass

Totally OT: MEN

skal du ha valp??? Fra hvor, hvem, hva??? Gi oss alle detaljer NÅÅÅÅÅÅÅÅ! Import fra hvilket land, linjer, rase???? Du kan da ikke legge ut sånne tråder uten å gi tantene en full oppdatering. Det er informasjonsplikt på sonen u know..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke reist med KLM, men har hatt med valp på SAS og STERLING. Jeg tror grensa for å kunne ha hunden i kabinen er 8kg. Min veide 12kg, men damene bak skranken sa at selvfølgelig skulle den lille være med inn i kabinen. Så de skrev at den veide 8kg. Tror det viktigste er at buret får plass på gulvet mellom setene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, Gråtass... Til sur tante å være så er du jammen søt. :) Det er egentlig ikke mer spennende enn at jeg holder alle muligheter åpne akkurat nå. Veit fortsatt ikke helt om jeg tør å få meg hund i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Totally OT: MEN

skal du ha valp??? Fra hvor, hvem, hva??? Gi oss alle detaljer NÅÅÅÅÅÅÅÅ! Import fra hvilket land, linjer, rase???? Du kan da ikke legge ut sånne tråder uten å gi tantene en full oppdatering. Det er informasjonsplikt på sonen u know..

*Fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
Åh, Gråtass... Til sur tante å være så er du jammen søt. :) Det er egentlig ikke mer spennende enn at jeg holder alle muligheter åpne akkurat nå. Veit fortsatt ikke helt om jeg tør å få meg hund i det hele tatt.

Hrmpfh.. Jeg har en liten snerten bc-frøken her som du kan låne til du har bestemt deg...

*Fnis*

Dobbelt Hrmpfh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har flydd med valp i kabinen innen Europa med KLM?

Har de veid valp pluss bag for å se om de til sammen overskrider 6 kilosgrensen ved innsjekking? Er de strenge på sånt? Pris?

Jeg har jobbet i SAS, og de er i allefall ikke supernøye på å veie valp og bur som skal i kabinen, for man har som regel ikke en vekt liggende rundt å slenge :lol: Så man ser litt an hunden, også skriver vi inn ca. kilo, og sender vedkommende videre :) Nå vet ikke jeg om KLM har vekter o.l. liggende rundt, men jeg tviler.. Så jeg personlig tror at det hadde gått fint om hunden veide fks. 7 kg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet i SAS, og de er i allefall ikke supernøye på å veie valp og bur som skal i kabinen, for man har som regel ikke en vekt liggende rundt å slenge :) Så man ser litt an hunden, også skriver vi inn ca. kilo, og sender vedkommende videre :P Nå vet ikke jeg om KLM har vekter o.l. liggende rundt, men jeg tviler.. Så jeg personlig tror at det hadde gått fint om hunden veide fks. 7 kg :P

Umm? :ahappy: Da jeg reiste med hund (forsåvidt ikke i kabinen, men dog) for et par uker siden, måtte jeg vise frem hunden da jeg sjekket inn. Vekten står jo der, bom fast, som den alltid gjør i innsjekkingsskranken - det er jo en vekt den man legger bagasjen på jo! Det har de, både i SAS, Norwegian, KLM eller hvilket som helst annet flyselskap. Og skal man reise med hund i kabinen, så må man da sjekke inn på den måten (og ikke med kun kort).

Jeg reiste med SAS/Braathens en gang, og hadde en hund som var langt over grensen (16 kg), han fikk ikke bli med i kabinen nei, for han ble veid. Det hjalp ikke at det var en hund på 6 mnd (valp). Anyways - dette var spennende Mari! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...