Susanne N Skrevet 26. April 2009 Rapporter Share Skrevet 26. April 2009 Nå er valpene 1 uke gamle Smile Alt står veldig bra til Smile Bilder kan dere se her: http://mamashousekennel.com/?cat=20 Ikke glem gjesteboka da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2009 Gratulerer med valper Men når jeg går inn på siden, så funker det ikke å gå inn på noen av hundene. Hvis jeg trykker på et bilde, så kommer bare bildet opp og ikke noe mer. Vet ikke om det er min browser som tuller, eller om det skal være sånn? Burde jo kunne lese om moren på hjemmesiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørg Eva Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Jeg ser at man må gå lenger ned og trykke på "Om hundene" for å kunne lese om dem Dette ble kanskje litt forvirrende... Men skjønne valper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MetteOgBeatrix Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Søte små :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar