Gå til innhold
Hundesonen.no

Nå har min håpefulle fått sin første løpetid


Midas

Recommended Posts

Jeg oppdaget for en uke siden at lille snupp hadde fått løpetid. Jeg som har gått å ventet på den der løpetiden, og nå synes jeg bare det er et pes :ahappy: hehe

Det er vel slik at det er den midterste uken i løpetiden at tispa står eller? Jeg tror kanskje hun har hatt den en stund før vi merket det, fordi hun begynte tidlig å være superivrig på at vi skulle ta henne bak på ryggen, og når vi gjør det står hun og strutter med stumpen. Hvor lang tid kommer den til å vare, og hvor lenge står tispa? Jeg slipper henne selvfølgelig ikke nå, men det er jo endel løse hannhunder, som er rimelig innpåsliten da... Er det sånn at det plutselig kan bli parring så hun ikke bør hilse på andre hanner eller? Jeg er jo vant til testosteron bomber av hunder, så jeg må si jeg blir litt usikker av dette her :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viss du søker på løpetid under hundens helse og sykdommer kommer det opp x- antall tråder:) laget en tråd selv når embla fikk løpetid fordi jeg følte meg litt grønn kan en si. Den heter løpetid, når er det trygt. (er så elendig på sånn link greier at det har jeg bare gitt opp) :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...