Birte Skrevet 19. April 2009 Rapporter Skrevet 19. April 2009 Jeg reiser til Trondheim torsdag 14. mai, og trenger derfor hundepass til Sico. Han er en Nova Scotia Duck Tolling Retriever-hann på litt over 4 år. Jeg bor i Oslo, så om jeg hadde funnet en som kunne passe han i Oslo-området hadde det vært det beste, men jeg kan ta han med på toget til Trondheim dersom det er noen der som hadde hatt mulighet (eventuelt langs Trondheim-Oslo-banen). Litt info: - Han er rolig av seg inne - Har ikke noe problem med å være alene hjemme en arbeids- eller skoledag. - Går fint med barn (mennesker generelt), men katter og store hannhunder er han ikke særlig fan av. - Ligger ikke i bur bortsett fra i bil - Ukomplisert og grei Har jeg glemt noe vesentlig, er det bare å spørre. Liker ikke tanken på å levere han til fremmede særlig godt, men føler meg egentlig tryggere ved å spørre her enn noen andre steder. Birte
Bambi Skrevet 19. April 2009 Rapporter Skrevet 19. April 2009 Har sendt deg PM og kom på nå at jeg skrev ikke hvor jeg bodde.. Bor på Strømmen nå og flytter til Lørenskog i slutten av mnd
edlitam Skrevet 19. April 2009 Rapporter Skrevet 19. April 2009 Hadde du fjernet katt og stor hannhund hadde jeg sikkert kunne hjulpet :=)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar