Silkeblue Skrevet 19. April 2009 Rapporter Skrevet 19. April 2009 Hei alle sammen! Etter å ha hatt denne linken iblandt bokmerkene mine i lang, lang tid var det virkelig på tide å komme seg inn syns jeg Vi er et samboerpar i (slutten av) 20-årene som har en boxerhann som snart fyller 8 år, ei Staffordshire Bull Terrier tispepå litt over 3år og ei til på snart 5 mnd Vi er over middels interessert i hund og prøver å få med oss kurser, seminarer osv og tilbringer mye tid sammen med hundene våre og hundevenner Vi bor i Vestfold, nærmere bestemt på Nøtterøy, og jeg er med i Aktivitetskomiteen til SBT, avd Vestfold. Dette var litt om oss, så er det bare å spørre om det er noe dere lurer på Mvh Morten & Silje
Zoey Skrevet 19. April 2009 Rapporter Skrevet 19. April 2009 Hejå! Der er du joh! Hihi.. Skjønte ingenting jeg, satt å halsov, og plutselig sto detvofsenavn jeg kjente på skjermen gitt! Vælkommen! Knuseklem og frolicbit fra meg og pysa!
Silkeblue Skrevet 19. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 19. April 2009 Heeeeeeeeeeeeeeei Så hyggelig å se dere her inne!!!!! Weeeeeee Tid for trening snart! Skulle egentlig ha satt av tid denne uken altså Kramarog waff fra gjengen her
Zoey Skrevet 19. April 2009 Rapporter Skrevet 19. April 2009 Jah vet..! Vi må få tatt noen nye oppstillingsbilder også snart!
Silkeblue Skrevet 19. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 19. April 2009 Skal i ilden til helgen vettu..... Hjeeeeeeeelp
Hildeoghund Skrevet 19. April 2009 Rapporter Skrevet 19. April 2009 Hei på dere alle sammen, moro å se dere her inne også!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar