Gå til innhold
Hundesonen.no

Positiv forsterkning på diskusjonsfora


bardmand

Recommended Posts

Til dere som ikke er ute etter å 'omvende' eller å få folk til å forandre mening; hva er egentlig poenget med å diskutere i det hele tatt? er det for kveruleringen i seg selv, og for å få ut litt frustrasjoner?

Når jeg diskuterer er det gjerne fordi jeg mener noen tar feil, og vil gjerne ha de til å se min side av saken.

Men blir jeg provosert hender det at horna vokser ut, og kveruleringen blir viktigere enn saken.

For øvrig, holder denne diskusjonen et fint og saklig nivå :lol:

:icon_confused: Jeg diskuterer slets ikke for å omvende folk, men for å vite hvorfor folk har den meningen de har hvis den er forskjellig fra min - og eventuelt for å finne flere argumenter som støtter opp om mitt eget ståsted. Å diskutere betyr å utveksle meninger og argumenter, når det gjelder å omvende til egne meninger heter det vel prediken eller noe sånt?

Forøvrig støtter jeg Siri og TonjeM.

Er det noe rart man liker Margrete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som TonjeM sier, så er det endel saklige argumenter framført usaklig her. Det er jeg veldig enig i.

Det jo hender man ser utallelser som det antaglig ligger vettige argumenter bak. Men måten enkelte prøver å formidle det på,

gjør at jeg heller mister respekt for vedkommende, og har liten lyst til å høre på de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...