henrikke Skrevet 18. April 2009 Rapporter Skrevet 18. April 2009 Omega3 olje er noe Henrik virkelig har godt av.. Fin pels, bedre motorikk og herlig energi. men det lekker jo ved bruk fra flaska. hvordan får man slike rester bort fra kjøkkenbenken?? Har også klart å få en rød stipe fordi det har smittet av.. Argh! Tips trengs her folkens !
Djervekvinnen Skrevet 18. April 2009 Rapporter Skrevet 18. April 2009 Zalo eller salmiakk kanskje? Det kan muligens fjerne det.
henrikke Skrevet 18. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 18. April 2009 ja, det kan jo tro... har prøvd sånn antifett spray, det funka ikke, men kanskje skikkelig dose Zalo...
dorab01 Skrevet 19. April 2009 Rapporter Skrevet 19. April 2009 har du noe som heter vaskestein? kan det være kommer i sånn grønn boks som man for kjøpt på sånne bolig messer. Genial liten sak som tar slikt!
Vala Skrevet 19. April 2009 Rapporter Skrevet 19. April 2009 Hva med klorin da? Eller vil det ta fargen av selve benken også?
Kathja Skrevet 20. April 2009 Rapporter Skrevet 20. April 2009 Jeg putter flaska i en ubrukt brødpose.OG setter hele greia på et plastikk fat slik at jeg slipper søl..Kan ikke fordra den lukta. salmiakk burde ta knekken på fettet sammen med en dæsj zalo
Huldra Skrevet 20. April 2009 Rapporter Skrevet 20. April 2009 Er det heltre kjøkkenbenk du har? Jeg fikk søl inni et kjøkkenskap (laminerte plater). Dette hadde tørket godt inn, men jeg fikk det bort med Ajax Professional. Har det trukket inn i treet (hvis det er heltre altså), så aner jeg dessverre ikke råd.
Vodeckà Skrevet 22. April 2009 Rapporter Skrevet 22. April 2009 Sillit bang! Bang og smusset er vekk! hehe. funker på mye det. ellers er det jif. Har du prøvd Enjo sine produkter? De sverger jeg til! Men tror ikke du får kjøpt det i butikker, men på sånne partyer.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar