Gå til innhold
Hundesonen.no

Vindusgitter til bil


Recommended Posts

Er det noen her som har erfaring med vindusgitter til bil? Eventuelt lignende alternativer.

http://www.canis.no/nettbutikk/omtale.php?id=TT152_var

Bilen vår har veldig "løse" vinduer, dvs at når vi smeller igjen døren så rister rutene. Vi kan heller ikke ha de for mye åpent da folk kan stikke inn hånden og rulle opp vinduet. Om vinduene er igjen og det er varmt ute så blir det veldig "klam" luft, dvs fuktig og tung luft i bilen. Derfor tenkte jeg at dette kanskje kunne være et alternativ. Noen med erfaringer? :asmile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt de i linken der. De gjør jobben, men er ikke veldig solide.

Tror nok de kan nappes ut med et bestemt røsk, uten å knuse ruta.

Så jeg funderer egentlig på å lage meg noe tilsvarende i stål som er tilpasset bilen isteden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Vi står ikke på et så veldig utsatt sted med bilen, så er nok ikke fare for at noen skal bryte seg inn (røske ut gitteret), vi har bare en Hiace -92 modell :) Om noen vil inn så kan de uansett bare "knekke" ruten siden den er så løs. Noen som har sett denne andre steder enn Canis? (Irriterende med den minst 200,- regelen de har i nettbutikken)

Edit: Takk for svar Bullitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vant en slik på utstilling en gang, men kan faktisk ikke huske om jeg har brukt den! Dvs, den er i alle fall veldig lite brukt. Den virker slett ikke solid, og den er ikke innbruddssikker, men for kortere perioder hvor bilen ikke står veldig "offentlig" til, så fungerer det sikkert fint. Jeg ville dog ikke stolt på den (eller noe annet) når det er sol og fint vær og varme dager - da skal ikke hunder være i bilen alene uansett. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...