HHC Skrevet 17. April 2009 Rapporter Skrevet 17. April 2009 A. blir kanskje snart pappa til et G-kull, og jeg har sagt meg ja til å foreslå noen G-navn. Jeg tenker i første omgang "stamtavle navn", men kallenavn på G (til dagligdags bruk) taes gjerne i mot forslag på også På lista fra før: Good Vibrations Gun Dog Go for it Gold Digger Gold rush Gold edition Gin N`tonic Game over Gift from heaven Good Night Good Luck Great Moment Great Pretender Grand Slam Get up Good as it gets
Guest Gråtass Skrevet 17. April 2009 Rapporter Skrevet 17. April 2009 Gimme some lovin' Greatest hits Give me all Good as it gets Great expectations Great explosive Goodness gracies Golden royal Good one Hvis du søker på hestenavn på "G" på DNT sine sider får du opp en trillion fine og latterlige navn..
siljestokka Skrevet 17. April 2009 Rapporter Skrevet 17. April 2009 Gorgius treat Get over it Gambling Gambler Golden track Golden road Golden river Glowing Hope Glansing spirit Green gras Ghost Whisper Going on.. Growling shot Vanlige navn på G: Goliat .
HildeM Skrevet 17. April 2009 Rapporter Skrevet 17. April 2009 Getting Noticed Getting Awesome Getting Better Guitar Solo Guitar Hero Guitar Superstar G-Force Get up and dance Get up and sing Get up Got to go/run/dance/jump/flee osv Good morning Good thing Good dog Good feeling Good time Good ways Good boy Good girl Good friends Good old days osv.
Guest Gråtass Skrevet 17. April 2009 Rapporter Skrevet 17. April 2009 kom på en til.. Det er flat, ikke sant? Da må det bli "Give me a break" :asmile: !!
HHC Skrevet 17. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 17. April 2009 Takk for gode forslag, bare å komme med flere Må innrømme at første tanke var at "gråtass" hadde foreslått gråtass
Anubis Skrevet 18. April 2009 Rapporter Skrevet 18. April 2009 Guttenavn Giovanni Gimli Gabriel Gawain Jentenavn Gabriella Gabbie Gailavira Grace Galadriel Garland Garnet Genevive Genna Genya Ginger Genesis ...eller bare se på http://www.20000-names.com/
TollerRetriver Skrevet 18. April 2009 Rapporter Skrevet 18. April 2009 Great Pretender MÅ du jo bare bruke! Give me a break var også et godt forslag. Good Old-Fashioned *ett-eller-annet* (helst lover boy, men det blir kanskje litt langt?) Forslag bare på grunn av at Great Pretender minnet meg om queen.
bea Skrevet 19. April 2009 Rapporter Skrevet 19. April 2009 Hva med: Ghost Buster; Glam Rock; Goodtime Charlie; Gladis Night; Greta Garbo, Gulla Glitter, Glimmre? Give me a brake ... var jo superkult på en flat!
BDD Girl Skrevet 19. April 2009 Rapporter Skrevet 19. April 2009 G-Flat (Major) - mest brukte hovedtonen i pianostykker. Great Balls Of Fire, siden vi er inne på mye musikk Goose Hunt (er) Google It
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar