Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvem klarer å dekode denne.?

Tore

Recommended Posts

Skrevet

Flere linjer?

Hrmpf!

Brukte en eller annen greie jeg fant med mine fantastiske google-skills, lagret bildet på dataen og lastet det opp dit. Kom bare en linje.

:)

Skrevet
Hmf, åssen skal jeg vite at det funker, da? :)

Du må ha et lite program innstalert på den da, som kan lese koden.

Har kommet over slike koder noen ganger, men ikke tenkt noe over det. Men blir visst brukt som reklameposters og sånn, så folk stopper opp og leser den med mobilen. Smart, jeg hadde nok ikke klart å gå forbi uten å prøve å finne ut hva det sto.

Edit: her :)

Livets høyeste lykke er deg.

Du lyser opp dagen for meg <3

jeg er her for deg, når du trenger meg

jeg vil bare være med deg,

Oss og ingen andre,

Hver gang jeg ser deg,

kribler det i magen,

Bena rister,

alle andre blir borte,

Bare meg og deg <3

Denne da :lol:

Skrevet

Moderne reklame ja... :)

Si man ser en plakat som annonserer for en konsert du vil dra på...

Ta et bilde av koden, så blir du sendt rett til bilettbestilling, visakort info ligger på telefonen, bare å trykk bestill...

Eller koden kan være linken til nettsiden til de som reklamerer...

Doggis

et forum for oss, et forum for deg...

:)

Du må ikke legge ut sånn superhemmelige ting på nettet da Lola.! :shocked:

Tenk om terrorister ser den der.. :lol:

Skrevet

Dæmn ja!

Jeg håper du holder dette for deg selv Tore, regner med at du som selv sitter i en toppstilling (moderator) heller ikke vil nyte godt av at slik superhemmelig info lekkes :S

Guest LeenaM
Skrevet
Skjønner ingen ting jeg :/??

Hæ? :ahappy:

Hæ, sier jeg også :lol: Skjønner ingenting jeg, åssen gjør man det?

Skrevet
Og jeg som stirra helt til jeg så en løve :ahappy::lol::D

Hahaha jeg begynte også på det, stirre, fokusere, ikke fokusere, skjele osv... men kom ikke så langt at jeg så en løve :D

Tenkte at det var noe alla dette :lol:

3d9.jpg

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Legitime = oppriktige/riktige i følge lover og regler.
    • Det finnes mange gode bøker og kurs om språk. Turid Rugaas har "På talefot med hunden" og "Bjeffing - språket som høres".  Dette er også en god jeg har i bokhylla www.dogwise.com/the-language-of-dogs-understanding-canine-body-language-and-other-communication-signals-dvd-set/ Hvis du bor på østlandet kan jeg på det varmeste anbefale språkkurset til Lundqvist hundeskole. Jeg har gått det to ganger og det er utrolig lærerikt. Det avhenger veldig av individene om de kan ordne opp selv eller ikke. Så lenge hundene oppfører seg ok mot hverandre og tar hverandres signaler så er det ok. Om det er stor forskjell i alder og adferd på dem så trenger de ofte litt hjelp for å fungere sammen. Jeg mener uansett at det er eierens ansvar å sørge for at alle hundene trives og har det greit, og ingen hunder skal være nødt til å sloss for plassen sin eller mistrives i flokken.
    • De som har flere hunder enn tre og som lever i flokk. Lar dere flokken ordne opp i alt selv? Eller tar dere helt styringa? Blir det værre da? Ønsker kun å lære mere om hundespråk.
    • Hva betyr legit? Betyr det at de er greie?
    • Om kjøper har betalt full valpepris og hunden står registrert på valpekjøper, så eier denne alle rettigheter. Da er det normalt med en leasingavtale for kull hvor andre enn eier er oppdretter. Her vil nok avtalene være forskjellig, normalt sett leaser man for prisen av en valp eller en valp.  Hvilken avtale som gjøres er mellom partene selv.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...