Gå til innhold
Hundesonen.no

Dommere moss HK

HHC

Recommended Posts

• Svar 111
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Takk :ahappy: foretrekker nok asfalt, men men.. vi får trene litt på gras ;)

Det er mye bedre for hundene med gress fremfor asfalt som underlag :)

Skrevet

Jada, det er det nok, men min lillemann løper mye finere på asfalt, han blir litt klønete på gress. Vet ikke om det kiler under potene eller hva det er. Og er gresset litt langt så er det om å gjøre å løfte labbene høyest mulig og fortest mulig :ahappy: hehe, skikkelig ekkelt gras ;)

Skrevet

Noen som vet om noen lapsk vallhunder som skal stille? Eller er det noe sted jeg kan se dette? :ahappy:

Skrevet
Noen som vet om noen lapsk vallhunder som skal stille? Eller er det noe sted jeg kan se dette? :ahappy:

Det skal gå en lapsk vallhund på lørdag kl 12 i ring 6

Skrevet

Vofsen her går veldig fint på asfalt og grus, men når vi trener i gresset så klarer hun av en eller annen grunn ikke å gå pent! skal bare lukte og hoppe rundt.. Så da får vi også trene masse på gress de siste dagene!

Skrevet
Vi skal stille for samme dommeren. Det er litt flere staffe valper, det er kun 2 jrt valper. Lurer fælt på om det er 2 hanner eller en hann og en tispe. Vi skal inn 30 min etter dere, så da ser vi dere nok :)

Vet om 16 valper, pluss at det er 7 valper som er etteranmeldt...blir nok hard konkurranse for vår del... :)

Blir spennende å se hvordan fordelingen er både for dere og oss når det gjelder klasse og kjønn...Og er veldig spent på hu dommer'n! :) Hu skal visst være ganske grei! :)

Vi ses sikker da vettu...Moro for Ailo å få hilse på Diego igjen! :)

Skrevet

Værgudene er fortsatt greie med oss som skal stille søndag; Klarvær. Svak vind, 2 m/s fra nordvest. 0 mm nedbør i døgnet + ca 20grader.

Skrevet
Værgudene er fortsatt greie med oss som skal stille søndag; Klarvær. Svak vind, 2 m/s fra nordvest. 0 mm nedbør i døgnet + ca 20grader.

Deilig! får håpe det blir sånn da :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...