Gå til innhold
Hundesonen.no

Valper i Bergen

mamma_Nora

Recommended Posts

...og begynne å verve folk til dobermann klubben og, ser jeg! :ahappy: Så kjekt at det kommer noen valper her i Bergen - jeg håper dere nye dobermann eiere vil være med oss "gamlinger" på trening/treff om mandagene, på Lagunen Storsenter (bak mot vannet) - vi er der fra klokken 20.00. :)

Noen av oss treffes kl 19.00 for å gå spor også, for tiden på Stend. Så lenge det er lov hvertfall - vipene er jo kommet,og de må få legge egg og gjøre det de skal i sommer.

Vell møtt! (jeg har lyst å knipe på vaaaalpeeeeer...*fnis*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om en til dobervalp som holder til i bergen *sladre sladre*

Hun dukker sikkert opp i denne tråden ;)

Hmmmm, hvem tenker du på da din snik? :ahappy: Hihihi...

hehe.. har du brun eller sort ? :)

Tia til Pia er bruuun og søøøøt! :D:x

Tia er søøøøt, gal, og keen på å leke..!

Vi tenker oss forøvrig på Dobbis-treff på mandag...! :D Lille Ville gleder seg til å hilse på litt artsfrender, og ikke minst til å bli knepet på..! :P

Forøvrig er det jo hunde/valpetreff i Langeskogen og i Kanadaskogen søndager i 14-tiden..! Topp sosialisering!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm, hvem tenker du på da din snik? :ahappy: Hihihi...

Tia er søøøøt, gal, og keen på å leke..!

Vi tenker oss forøvrig på Dobbis-treff på mandag...! :) Lille Ville gleder seg til å hilse på litt artsfrender, og ikke minst til å bli knepet på..! :D

Forøvrig er det jo hunde/valpetreff i Langeskogen og i Kanadaskogen søndager i 14-tiden..! Topp sosialisering!

har ev svart en her eg :D lille Nora.. hm.. viste heller ikke at det var dobermann treff vær mandag.. skal det være denne mandagen ?? nysgjerrig :P ellers blir vi gjære med på å treffes en annen gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...