Gå til innhold
Hundesonen.no

Kan noen lære meg hvordan jeg lager en hjemmeside?

Tuskelusken

Recommended Posts

Hva med Webs.com ? Har ikke prøvd det selv da, men tror det er en bra side :D

Jeg har jo 123hjemmeside.no til Kaisa sin hjemmeside, og syntes det er kjempe bra og ikke minst enkelt!

Men det koster penger. Du kan jo gå innpå å prøve 123hjemmeside gratis i 1 mnd. tror jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke særlig god i engelsk ( :D ), men jeg tror det sto at de ikke tar inn flere brukere, eller hvordan jeg skal si det.

123hjemmeside har jeg sett på før, men det er liksom ikke helt sånn hjemmeside jeg har tenkt meg... Men jeg kan jo utnytte prøvetiden, like greit. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker www.one.com - ikke gratis, men 10,- pr mnd for å slippe all reklame på siden synes jeg det er verdt.

Der har de en (relativt) enkel programvare for å fikse dine egne sider også. Ikke så avansert, men greit nok for mange av oss helt nye (som egentlig ikke gidder å lære noe nytt).

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var jo kjempefin! Skal se i morgen. :ahappy:

Endelig! Nå har jeg greid det! :) Jeg kalrte å gjøre sånn atadressen er: www.synnisogdyrene.moo.no

Virker det hos dere? Når jeg gjør det her må jeg logge inn for å se siden...

Og hvordan får jeg en side innpå en side? Foreksmepel på dyr, så skriver jeg en ny side som heter Luna. Noen som vet? :D

Åh, nå skjønner jeg ingenting. :D Hvorfor kan ikke andre se siden?

§1.6

Dobbelposting er ikke lov, hverken doble innlegg eller doble tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har side hos norblogg.net, det er en slags bloggtjeneste men man kan lage velfungerende hjemmesider ut av det også.

skogshund.norblogg.net

Har også ønsket å finne noe annet enn piczo en stund her nå.. Tror jeg gir den norblogg en sjanse jeg gitt! Skikkelig fin side! :ahappy: (OT: Sykt kult bilde av den reven innpå der! :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norblog har påskeferie til 20.april, og jeg gadd ikke vente :wub: Så prøvde meg på weebly.com jeg. Greit opplegg syns jeg :D Blir fort litt surr, og den henger seg opp :closedeyes: Så, hvis du ikke er like utålmodig som meg, så vent til norblog er i gang igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Er denne nordblogg heeelt gratis? Kan vi legge ut så mange bilder vi kan uten å betale ekstra? Weebly er en sleip side. Gratis, du liksom. :getlost: Må betale for å legge fler bilder...

Så, hvis nordblogg er gratis, så prøver jeg meg gjerne. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En blogg er jo enkelt og grei. Du kan jo registrere en gratis wordpress.com blogg. Tror de har hele 3GB plass også gratis. Har sett mange flotte wordpress.com sider, for de har mange forskjellige utseender og de har også norsk slik at bloggen din blir på det.

Alt gratis er jo med begrensninger, så noe ftp tilkobling får du blant annet ikke pluss sikkert andre ting, men på meg virker dette som et godt alternativ.

kan hjelpe deg hvis du vil det.

ps: forøvrig likte også jeg siden din veldig godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En blogg er jo enkelt og grei. Du kan jo registrere en gratis wordpress.com blogg. Tror de har hele 3GB plass også gratis. Har sett mange flotte wordpress.com sider, for de har mange forskjellige utseender og de har også norsk slik at bloggen din blir på det.

Alt gratis er jo med begrensninger, så noe ftp tilkobling får du blant annet ikke pluss sikkert andre ting, men på meg virker dette som et godt alternativ.

kan hjelpe deg hvis du vil det.

ps: forøvrig likte også jeg siden din veldig godt

Ja, jeg også er ganske fornøyd meg siden min ( :P ), så derfor kunne jeg tenkt meg en annen side som jeg bare brukte som fotoalbum. Så kan jeg bare linke til den. Funker wordpress som et fotoalbum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wordpress har innebygget dette, selv om det er vanlig å bruke egne innstikk til dette. Dessverre er ikke det mulig å legge inn nye innstikk en hva man får med på deres tjeneste og har ikke undersøkt om de har andre fotoalbum innstikk installert. (bruker selv wordpress, men drifter selv(på webhotell), så da er det friere) Kan ikke bruke deres tjenester til bare album.

Du kan jo registrere deg og se om du finner ut om de har theme som du syns er pent nok og det er en løsning som passer deg. Det er jo ikke verre enn å avslutte det hvis du finner ut at siden du har passer deg bedre og du finner en ok ekstern foto løsning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...