Gå til innhold
Hundesonen.no

Kan noen lære meg hvordan jeg lager en hjemmeside?


Tuskelusken

Recommended Posts

Hva med Webs.com ? Har ikke prøvd det selv da, men tror det er en bra side :D

Jeg har jo 123hjemmeside.no til Kaisa sin hjemmeside, og syntes det er kjempe bra og ikke minst enkelt!

Men det koster penger. Du kan jo gå innpå å prøve 123hjemmeside gratis i 1 mnd. tror jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke særlig god i engelsk ( :D ), men jeg tror det sto at de ikke tar inn flere brukere, eller hvordan jeg skal si det.

123hjemmeside har jeg sett på før, men det er liksom ikke helt sånn hjemmeside jeg har tenkt meg... Men jeg kan jo utnytte prøvetiden, like greit. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker www.one.com - ikke gratis, men 10,- pr mnd for å slippe all reklame på siden synes jeg det er verdt.

Der har de en (relativt) enkel programvare for å fikse dine egne sider også. Ikke så avansert, men greit nok for mange av oss helt nye (som egentlig ikke gidder å lære noe nytt).

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var jo kjempefin! Skal se i morgen. :ahappy:

Endelig! Nå har jeg greid det! :) Jeg kalrte å gjøre sånn atadressen er: www.synnisogdyrene.moo.no

Virker det hos dere? Når jeg gjør det her må jeg logge inn for å se siden...

Og hvordan får jeg en side innpå en side? Foreksmepel på dyr, så skriver jeg en ny side som heter Luna. Noen som vet? :D

Åh, nå skjønner jeg ingenting. :D Hvorfor kan ikke andre se siden?

§1.6

Dobbelposting er ikke lov, hverken doble innlegg eller doble tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har side hos norblogg.net, det er en slags bloggtjeneste men man kan lage velfungerende hjemmesider ut av det også.

skogshund.norblogg.net

Har også ønsket å finne noe annet enn piczo en stund her nå.. Tror jeg gir den norblogg en sjanse jeg gitt! Skikkelig fin side! :ahappy: (OT: Sykt kult bilde av den reven innpå der! :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norblog har påskeferie til 20.april, og jeg gadd ikke vente :wub: Så prøvde meg på weebly.com jeg. Greit opplegg syns jeg :D Blir fort litt surr, og den henger seg opp :closedeyes: Så, hvis du ikke er like utålmodig som meg, så vent til norblog er i gang igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Er denne nordblogg heeelt gratis? Kan vi legge ut så mange bilder vi kan uten å betale ekstra? Weebly er en sleip side. Gratis, du liksom. :getlost: Må betale for å legge fler bilder...

Så, hvis nordblogg er gratis, så prøver jeg meg gjerne. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En blogg er jo enkelt og grei. Du kan jo registrere en gratis wordpress.com blogg. Tror de har hele 3GB plass også gratis. Har sett mange flotte wordpress.com sider, for de har mange forskjellige utseender og de har også norsk slik at bloggen din blir på det.

Alt gratis er jo med begrensninger, så noe ftp tilkobling får du blant annet ikke pluss sikkert andre ting, men på meg virker dette som et godt alternativ.

kan hjelpe deg hvis du vil det.

ps: forøvrig likte også jeg siden din veldig godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En blogg er jo enkelt og grei. Du kan jo registrere en gratis wordpress.com blogg. Tror de har hele 3GB plass også gratis. Har sett mange flotte wordpress.com sider, for de har mange forskjellige utseender og de har også norsk slik at bloggen din blir på det.

Alt gratis er jo med begrensninger, så noe ftp tilkobling får du blant annet ikke pluss sikkert andre ting, men på meg virker dette som et godt alternativ.

kan hjelpe deg hvis du vil det.

ps: forøvrig likte også jeg siden din veldig godt

Ja, jeg også er ganske fornøyd meg siden min ( :P ), så derfor kunne jeg tenkt meg en annen side som jeg bare brukte som fotoalbum. Så kan jeg bare linke til den. Funker wordpress som et fotoalbum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wordpress har innebygget dette, selv om det er vanlig å bruke egne innstikk til dette. Dessverre er ikke det mulig å legge inn nye innstikk en hva man får med på deres tjeneste og har ikke undersøkt om de har andre fotoalbum innstikk installert. (bruker selv wordpress, men drifter selv(på webhotell), så da er det friere) Kan ikke bruke deres tjenester til bare album.

Du kan jo registrere deg og se om du finner ut om de har theme som du syns er pent nok og det er en løsning som passer deg. Det er jo ikke verre enn å avslutte det hvis du finner ut at siden du har passer deg bedre og du finner en ok ekstern foto løsning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Ikke lett å få til disse oppstillingsbildene av valp 😂 Men tenker jeg skal forsøke å få til 1 bilde i måneden.    Tempo 4 måneder gammel.  12 kg og 42 cm høy. 
    • Jeg ønsker at prisene på valpene sank betraktelig. Både på blandinger og rasehunder. Grunnen til det er at når man nå tjener så utrolig godt på hvert valpekull, så er jeg redd det bli mer rovdrift på tispene. Og mer useriøs oppdrett. Jeg vet om flere som sper på pensjonen ved å avle kull etter kull, år etter år (på flere tisper, men likevel). Han ene får opp til ca 50 valper pr. år, og sånn har han holdt på i mange mange år. Blir penger av det gitt... 
    • Han får typisk siste måltid i 20-tiden, og da er det oppbløtet, så han får i seg mye væske da. Har tenkt at dette kanskje er litt for seint og at han da får full blære en gang midt på natten. Vi legger oss ca. 22:30 og står opp klokken 07, så det er jo over 8 timer. Men som sagt har han jo klart dette fra han var 2 måneder gammel, så jeg syns det er rart at nå som han er større, så skal han plutselig ikke klare å holde seg lenger. Ja, jeg er streng på at det er kun ut for å tisse og bæsje. Han får ikke begynne å leke med pinner osv. Han sovner fort igjen etter å ha vært på do, så det er bra! 
    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...