Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonen treff i Oslo og omegen..


Marianne

Recommended Posts

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar
Jeg vet ikke men syns vi må ta det i en helg. Vi kan jo finne oss en korslig skogssti eller noe sånt. Er ikke veldig kjent i oslo jeg. Er det noen andre som skal ta togen gjennom eller fra Drammen? Da kan vi gjo reise sammen :D

Jeg skal,men tror ikke vi bør sitte i samme kupe liksom :wink:

Kan ikke se for meg at Loke blir noe mer avslappet på toget av at det sitter en snerten goldenfrøken et par seter bak :)

Men vi kan jo avtale å møtes når vi går av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal,men tror ikke vi bør sitte i samme kupe liksom :wink:

Kan ikke se for meg at Loke blir noe mer avslappet på toget av at det sitter en snerten goldenfrøken et par seter bak :D

Men vi kan jo avtale å møtes når vi går av?

Det skjønner jeg veldig godt. men er det ikke bare en dyrekupee?? Men vi kunne jo møtes når vi går av ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg veldig godt. men er det ikke bare en dyrekupee?? Men vi kunne jo møtes når vi går av ja :D

Neida.på lokaltog kan du sitte i alle vognene som ikke er månedskort :D

Det er bare lokaltoget som stopper der jeg bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forslag:

Den første helgen i november (lørdag 5 eller søndag 6)

Rett nedenfor meg går Mærradalen som vi kan følge langt inn i Sørkedalen hvis vi vil! :mrgreen: Det er kjempe enkelt å komme seg hit! De som vil ta banen (nr 4) kan jeg møte på stasjonen og de som kommer med toget kan ta bussen fra Lysaker opp (nr.23) eller banen fra byen. :mrgreen:

Bussen stopper rett ved inngangen til Mærradalen så det er heller ikke noe problem.. :wink:

Hva syns dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forslag:

Den første helgen i november (lørdag 5 eller søndag 6)

Rett nedenfor meg går Mærradalen som vi kan følge langt inn i Sørkedalen hvis vi vil! :mrgreen: Det er kjempe enkelt å komme seg hit! De som vil ta banen (nr 4) kan jeg møte på stasjonen og de som kommer med toget kan ta bussen fra Lysaker opp (nr.23) eller banen fra byen. :mrgreen:

Bussen stopper rett ved inngangen til Mærradalen så det er heller ikke noe problem.. :wink:

Hva syns dere?

da er det hundeliv på exporama i lillestrøm! så da kan ikke jeg hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :P De er nok vanskelig å få det til å klaffe for alle. Og personlig ville jeg kanskje heller foreslått et sted de fleste vet om.. For eks. Ekebergsletta .. :oops: Er ikke sååå kjent i utkanten av Oslo. (Det er sikkert kjempefint der du snakker om Marianne, men jeg tror jeg vil få problemer med å finne veien dit. :P )

Men det er jo bare å kome med forslag, så kan man fastslå en dato og et sted der flest kan komme.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :P De er nok vanskelig å få det til å klaffe for alle. Og personlig ville jeg kanskje heller foreslått et sted de fleste vet om.. For eks. Ekebergsletta .. :oops: Er ikke sååå kjent i utkanten av Oslo. (Det er sikkert kjempefint der du snakker om Marianne, men jeg tror jeg vil få problemer med å finne veien dit. :P )

Men det er jo bare å kome med forslag, så kan man fastslå en dato og et sted der flest kan komme.. :P

Det er kjempe enkelt å komme seg dit!!! Det var en av grunnene til at jeg foreslo det.. :P

Ta toget til Lysaker og bussen, som stopper rett utenfor togstasjonen eller toget til byen og banen opp, kjempe enkelt!!! :mrgreen: Bussen bruker ca 7 min og banen bruker 11 min fra National..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote="Marianne

Det er kjempe enkelt å komme seg dit!!! Det var en av grunnene til at jeg foreslo det.. :P

Ta toget til Lysaker og bussen, som stopper rett utenfor togstasjonen eller toget til byen og banen opp, kjempe enkelt!!! :mrgreen: Bussen bruker ca 7 min og banen bruker 11 min fra National..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote="Marianne

Det er kjempe enkelt å komme seg dit!!! Det var en av grunnene til at jeg foreslo det.. :P

Ta toget til Lysaker og bussen, som stopper rett utenfor togstasjonen eller toget til byen og banen opp, kjempe enkelt!!! :mrgreen: Bussen bruker ca 7 min og banen bruker 11 min fra National..

Det er veldig enkelt å komme seg dit Marianne fåreslår og det er litt mer å gå på tur der enn på Ekebergsletta.

Lurer på om jeg også skal komme, kan jo dra til mormor før eller etter, hadde vært moro å møte dere. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir Loke eneste hanne?

Han tror han er romeo for tiden og kan være enormt masete på milde tisper (han slutter når han får skarp beskjed)men not to worry..jeg tar han i bånd blir han for ille.Eller så gir jeg han klar beskjed.Jeg vet hvor dødsirriterende er å ha en tispe som blir maset ihjel av en hormonell ung hannhund :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...