Gå til innhold
Hundesonen.no

Staffen min Ailo

TonjeRA

Recommended Posts

• Svar 330
  • Created
  • Siste svar

Å,så nydelig pus!Jeg hadde en som så nesten lik ut!Litt mere hvit i ansiktet og kortere pels.Hehe,bra bisken tar signalene på alvor!Pingla her har stor respekt for katter etter fått seg noen slag på nesa :aww: De som løper er såklart moro løpe etter da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Tja, bør vel kanskje oppdatere tråden til Ailo litt...:) Han og pusen Kaos er nå blitt gode venner, men det hender ting går litt hardt for seg...:)

Ellers blir det endel utstillinger framover:

- Letohallen 7. og 8. november (valpeshow)

- Andebu 6. desember (valpeshow)

- Hund 2009 12. desember (junior debutt)

- My dog januar (junior)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Etter en kort periode med kennelhoste, har Ailo nå vært symptomfri et par dager... I dag har han fått nytt dekken, så nå er han klar for vinteren. håper bare den kommer snart, og at det kan snø isteden for å regne...:)

Ellers gleder vi oss til utstillingene framover, og selvølgelig til valpetreffet oppdretteren arrangerer i desember...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Nå var det jammen på tide med noen nye bilder av Ailo! :whistle: Tida flyr altså, neste helg er gutten allerede 9 måneder, og han begynner virkelig bli stor gutt. veide han sist på 8 mnd dagen, da var han 17.0kg og 40.5cm høy... Forrige uke begynte han å løfte beinet for å tisse greier...:wub: *stolt mamma* hehe...

her kommer noen bilder fra den siste måneden: :hmm:

IMG_7229.jpg

IMG_7236.jpg

IMG_7133.jpg

IMG_7098.jpg

IMG_7167.jpg

IMG_7202.jpg

IMG_7215.jpg

IMG_7219.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bilder fra Ailos siste valpeshow:

Kan virkelig stå pent hvis han vil...

IMG_7265.jpg

Et eneste stort glis

IMG_7273.jpg

Nok et glis

IMG_7274.jpg

Ailo har faktisk fokus i ringen

IMG_7279.jpg

Også har vi hatt en liten photoshoot i forhold til 9månedersdagen:

IMG_7302.jpg

IMG_7307.jpg

IMG_7312.jpg

Har du sett så nydelig blikk?

IMG_7316.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig han er! Og så stor han har blitt :P

takk! :icon_cry: Jada, vokser og vokser...begynner å bli skikkelig trassig "tenåring" nå...:D

Nydelig gutt :P Hvordan har det gått på utstillingene der har vært på? :P Eller valpeshowene da :P

Takk! :ahappy: Utstillingene har vel gått så som så...men vi synes det er moro, og super trening...dessuten er det gøy å treffe andre på utstilling...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...