Andreassen Skrevet 24. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2005 Nå har han blitt 12 uker alt, tiden flyr :-o Han var som vanlig litt "shabby" etter bilturen (10 min.), han har en tendens til å bli bilsyk virker det som. Alt gikk veldig greit, veterinæren elsker staffer så hun var jo helt i hundre hun også Da vi kom hjem "lånte" jeg nabostaffen Rata så Zep fikk slite seg litt ut og kose seg med lekekompisen sin. Gleder meg til han blir stor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 24. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2005 Så bra! Det er godt å høre !!! Søte det er Hilsem Michelle & Askepott ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 25. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2005 Hvilken rase er det? De var søte Banana Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 25. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2005 stafford shire bullterrier hvis jeg husker rett nå. de er litt mindre enn amstaffen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 25. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2005 OK Banana da vet jeg det Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar