PsychoLynx Skrevet 7. April 2009 Rapporter Share Skrevet 7. April 2009 Bridie og Ero fikk kose seg med bein i går. Så mens Bridie koste seg med DETTE: Fikk Ero dette... Ja, jeg vet jeg er slem og gjør forskjell på dem. Men jeg har altså KUN et stort bein! Jeg trenger fler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 7. April 2009 Rapporter Share Skrevet 7. April 2009 Du får bare begynne å sage og dele det store i to like store deler, burde ikke gjøre slik forskjell på dem Ser ut som de koser seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 7. April 2009 Rapporter Share Skrevet 7. April 2009 Stakkars Ero! Din dyreplager!! Jeg tror jeg hadde fått sånn dårlig samvittighet at jeg hadde hugget det store beinet i to jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita F Skrevet 7. April 2009 Rapporter Share Skrevet 7. April 2009 Det er vel helst du som skjer forskjellen Så lenge de har et bein er de vel fornøyde?!? Hør med en elgjeger eller tre når høstjakta kommer igang, de gir gjerne bort beina til elgen, og da kan du fryse ned om du vil spare litt lenger utover året! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 7. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. April 2009 Jeg stod og halte og dro i det store beinet for å prøve å knekke det i kneleddet, men nope. Det funka ikke Men joda, de koste seg da begge to. Skal få tak i flere bein nå. Ville ikke ta med fler før jeg visste om Bridie klarte å spise det uten å spy det opp igjen. Men skal nok hamstre fler ja. Får på slakteriet oppe ved Hanne-oppdretter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BDD Girl Skrevet 7. April 2009 Rapporter Share Skrevet 7. April 2009 Synes den frøknen din kledde rosa t-skjorte forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Com Skrevet 7. April 2009 Rapporter Share Skrevet 7. April 2009 Stakkers Ero, var ikke akkurat liten forskjell på beinene heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 7. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. April 2009 Synes den frøknen din kledde rosa t-skjorte forresten. Hehe, ja det gjør hun virkelig! Bare vent til neste Vi Med Hund nr du.. Der er det treningssenter spesial Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helenehelgesen Skrevet 7. April 2009 Rapporter Share Skrevet 7. April 2009 Bra de bare er hunder og ikke barn hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 10. April 2009 Rapporter Share Skrevet 10. April 2009 Herlige bilder:-D hvor har du fått tak i det?? er det slakter i nærheten?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 10. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. April 2009 Herlige bilder:-D hvor har du fått tak i det?? er det slakter i nærheten?? På butikk/slakteri i torpa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. April 2009 Rapporter Share Skrevet 11. April 2009 Ero så jo fornøyd ut da Herlig med bein uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar