Gå til innhold
Hundesonen.no

Ulv eller malamute?


Guest Belgerpia

Recommended Posts

Skrevet
Dette er også ulv, synes noen "eksperter", det må i allefall være mye ulv i den (dog albino...) :

09021615.jpg

Vi har jo albino-elg, så hvorfor ikke albino-ulv?? :rolleyes:

Skrevet
Dette er også ulv, synes noen "eksperter", det må i allefall være mye ulv i den (dog albino...) :

09021615.jpg

Nja, lignet litt på fjellrev syns nå jeg :wub:

Skrevet

Og jeg som glede meg å komme hjem til pappa for påska, og ta en ekspedisjon til Rakkestad for å hilse på ulven. Må jeg til Langedrag eller noe sånt da, for å få nærkontakt med ulv? Det skjer aldri noe hos pappa...

Dette er også ulv, synes noen "eksperter", det må i allefall være mye ulv i den (dog albino...) :

09021615.jpg

De gjør vel som harepusen, og skifter ham om vinteren?

Skrevet
Og jeg som glede meg å komme hjem til pappa for påska, og ta en ekspedisjon til Rakkestad for å hilse på ulven. Må jeg til Langedrag eller noe sånt da, for å få nærkontakt med ulv? Det skjer aldri noe hos pappa...

De gjør vel som harepusen, og skifter ham om vinteren?

Jepp, den blir vanlig ulve-grå når den er ute i sørpe-vær.

Skrevet
På den andre siden; folk påstår jo også at dette er ulv :rolleyes:

2lmsbp3.jpg

Folk trodde dette var ulv også

Tommy_3.jpg

Og rev.. Så vi konkluderer med at folk ikke har peiling, tenker jeg..

Jammen, dette er jo ulv... Jeg er ulveekspert, så dette vet jeg nemlig :wub:

Skrevet
Jammen, dette er jo ulv... Jeg er ulveekspert, så dette vet jeg nemlig :wub:

Ja, jeg har hørt det av flere "ulveeksperter" faktisk, men det sto ikke ulv et eneste sted i "This is a racing Alaska Husky"-stamtavla hans.. :D

Og var han ikke ulv, så var han jo rev.. Det er nesten helt likt det og.. *flir*

  • 4 weeks later...
Skrevet

hahaha herlig xD Jeg gikk tur med Safira i nabolaget, nærma meg et busstopp der det sto 3 jenter i 15-16 års alderen som gikk inn i busskuret. Når jeg passerte snudde jeg meg å så de fortsatte og gå mens de sa " det der så ut som en ulv!" . Huffda :P Måtte glise litt :P Safira er jo utrolig snill , + at jeg gikk med henne i bånd - syns dette var litt morsomt :P

Skrevet
Noen trenger briller... jeg lo så jeg grein når jeg leste denne artikkelen... ulve-ekspert faktisk...

Ulv i Rakkestadvet man

*leeer*

Det hjalp å sende en informativ mail til journalisten

Det er en hund ifølge Statens Naturoppsyn

*leer enda mer*

Jepp, den blir vanlig ulve-grå når den er ute i sørpe-vær.

*knekker av latter*

Men, så skal det sies, at den supersøte huskydama Helga vi har her på pensjonatet iblant, grå med hvit haletipp og litt hvitt i brystet, er blitt tatt for å være ulv. I Oslo. Stående i bånd. Av en dame som ringte politiet og meldte fra om ulven.

*knekker totalt sammen og detter ut av sofaen*

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...