Gå til innhold
Hundesonen.no

Dusjing/ bading


Aisa

Recommended Posts

Er så stolt av Aisa i dag! Ble nesten rørt :) Kanskje ikke store greiene, men en god start på dagen som jeg fikk lyst til å dele her!

Måtte vaske labbene da vi kom inn fra tur i sted. Hun tusla rolig inn i dusjen, venta mens jeg justerte vannet (i steden for å tørne tulling og prøve og spise alt som kommer ut av dusjhodet i ren glede:D) og løfta på en og en labb så jeg fikk vaske!

Da vi var ferdig, gikk hun rolig ut av dusjen og løfta på en og en fot så jeg fikk tørke de alle (I steden for å angripe håndkleet som om det var en løpsk kanin) :)

Syns det er stort jeg, hun er jo bare "lile"jenta mi på 5,5 mnd enda! Oppførte seg jo som verdens klokeste hund hehe :lol:

Hva med deres labbiser? Liker de å bade og dusje? Dukker jo opp en del grøfter og bekker etterhvert nå som Aisa digger å hoppe nedi iallefall :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt da.

Luna er ikke særlig glad i å dusje. Hun står stille mens vi spyler henne, men når jeg skal hente sjampoen foreksempel, så rister hun seg så jeg blir klissvåt, og etter det løper hun ut av dusjen og fram og tilbake på badet. Alt fra gulv til tak blir vått og Luna er supervill...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...