Gå til innhold
Hundesonen.no

heia


aina

Recommended Posts

vi skal!! :D fikk en kaldusj i går da' date=' da jeg oppdaget at rosa på nesebrusken kan gi trekk i poeng-sum :S men i stiller med godt mot uansett vi ja! :D gleder meg! fra tr.heim er det ca 3 kvarter og kjøre på den nye, fine veien :)[/quote']

Med nyveien går det jo på et blunk, så er du i Orkanger (hvis du kjører fra byen da... :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marie? Kjører dere utover eller? Hvor stor er i så fall sannsynligheten for at Tinka og jeg får sitte på? :)

Om ikke annet så skal jeg få ordna skyss dit selv da, faren min kan sikkert kjøre meg utover..

Eh, ja. Jeg skal ikke stille ut altså. Tinka og jeg skal se på. Og trene på rolig-trening. Det blir generalprøve fram til Hamar det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marie? Kjører dere utover eller? Hvor stor er i så fall sannsynligheten for at Tinka og jeg får sitte på? :D

Om ikke annet så skal jeg få ordna skyss dit selv da, faren min kan sikkert kjøre meg utover..

Eh, ja. Jeg skal ikke stille ut altså. Tinka og jeg skal se på. Og trene på rolig-trening. Det blir generalprøve fram til Hamar det.

hehe, det er 55% sjans for at dere får sitte på :) skal spørre pappa jeg, men det går nok greit skal du se! det gikk da bra sist de var i bilen sammen, og nå skal jo ask være i buret også da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, det er 55% sjans for at dere får sitte på :) skal spørre pappa jeg, men det går nok greit skal du se! det gikk da bra sist de var i bilen sammen, og nå skal jo ask være i buret også da :D

Ja, flott. Men nå må du huske på at de to-tre gangene de har vært i samme bil så har de vært slitne da, hehe. Men det skal nok gå bra, om det blir til at vi sitter på. Vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...