aina Skrevet 17. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2005 noen som skal still på orkanger i november da???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 17. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2005 Orkanger *tenketenke* hvor ca ligger det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 17. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2005 Litt sør for Trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aina Skrevet 17. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2005 hmm,ja hvordan ska æ forklar det da,mm,kjøre no forbi øysand og utover der,(børsja,buvika også) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 17. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2005 Hvor langt unna trondheim da ca? kanskje ta meg en tur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 17. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2005 Skulle gjerne vært med jeg, men.. huff, glatt sikkert. :roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aina Skrevet 17. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2005 ca en halvtime til orkanger!! (fra trondheim ja) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 18. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2005 Vi skal dit med Atheo, men vi skal bare ivei og se da. Er ikke gammel nok enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 18. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2005 vi skal!! fikk en kaldusj i går da, da jeg oppdaget at rosa på nesebrusken kan gi trekk i poeng-sum :S men i stiller med godt mot uansett vi ja! gleder meg! fra tr.heim er det ca 3 kvarter og kjøre på den nye, fine veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 18. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2005 vi skal!! fikk en kaldusj i går da' date=' da jeg oppdaget at rosa på nesebrusken kan gi trekk i poeng-sum :S men i stiller med godt mot uansett vi ja! gleder meg! fra tr.heim er det ca 3 kvarter og kjøre på den nye, fine veien [/quote'] Med nyveien går det jo på et blunk, så er du i Orkanger (hvis du kjører fra byen da... ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 18. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2005 Dato? Det var ikke lange veien..får spørre her hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 18. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2005 12 og 13 november meld deg på her : www.kulesider.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 18. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2005 ok. må jeg melde meg på om jeg ikke skal stille og? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 18. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2005 næi seff ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 18. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2005 Marie? Kjører dere utover eller? Hvor stor er i så fall sannsynligheten for at Tinka og jeg får sitte på? Om ikke annet så skal jeg få ordna skyss dit selv da, faren min kan sikkert kjøre meg utover.. Eh, ja. Jeg skal ikke stille ut altså. Tinka og jeg skal se på. Og trene på rolig-trening. Det blir generalprøve fram til Hamar det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 18. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2005 Marie? Kjører dere utover eller? Hvor stor er i så fall sannsynligheten for at Tinka og jeg får sitte på? Om ikke annet så skal jeg få ordna skyss dit selv da, faren min kan sikkert kjøre meg utover.. Eh, ja. Jeg skal ikke stille ut altså. Tinka og jeg skal se på. Og trene på rolig-trening. Det blir generalprøve fram til Hamar det. hehe, det er 55% sjans for at dere får sitte på skal spørre pappa jeg, men det går nok greit skal du se! det gikk da bra sist de var i bilen sammen, og nå skal jo ask være i buret også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 18. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2005 hehe, det er 55% sjans for at dere får sitte på skal spørre pappa jeg, men det går nok greit skal du se! det gikk da bra sist de var i bilen sammen, og nå skal jo ask være i buret også da Ja, flott. Men nå må du huske på at de to-tre gangene de har vært i samme bil så har de vært slitne da, hehe. Men det skal nok gå bra, om det blir til at vi sitter på. Vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar