Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny verdensborger!

Guest 2ne

Recommended Posts

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Gratulerer, gratulerer :yes:

Grattis så mye med TERVFRØET (det var jo bare hysterisk bra *ler*). Nå venter vi på de vitale mål og bildespam... :yes:

Hva da, fødselsvekt, temperaturforandinger på moren, antall timer det tok og om hun tok seg av morkaken selv? :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De STØRSTE gratulasjoner rettes til Tervfrøkna, Tervmannen og Tervfrøet!

Tervfrøet valgte denne dagen fordi hun villle ha bursdag på verdens beste dag, nemlig! 04.04 :yes:

Wee! Jeg har fått med en MiniTervFrø- liksomtvilling! f060.gif

Ellers tror jeg ikke Tervfrøkna hadde sånn innmari store temp foradringer før fødsel altså. Duh. :rolleyes: Frøet er jo - etter hva jeg har forstått- en keiserinne! *Fnis*

Dermed kan hun ikke ha tatt morkaka selv- om hun var bedøvet iallefall, men kanskje Tervmannen hjalp til med å bite over navlestrengen?

Vi gleder oss til fødselsraport og bildespam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med jentebaby. :yes::yes::yes: Det kan jo være bra at hun ikke kom som eneste jente i en trillingflokk. Da ville hun nok kommet ut som fiks ferdig traktorlesbe. :yes:(Løperfortoggjemmermeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde egentlig tenkt å la henne oppdatere med detaljer selv, men dere er jo så innmari nysgjerrige, og hun er jo ikke akkurat på nett enda :yes:

Fødselen var nok ikke så veldig dramatisk nei, hun kom inn på sykehuset kl. 12, de tok vannet halv ett, veene startet halv tre, og jenta ble født halv seks - kort oppsummert (og nei, hun er ingen keiserinne :yes: ). Hun er 50 cm lang og veier 3360 g, og har visst masse sort hår.

Jeg regner med at vi får både bilder og mer inngående oppdatering senere :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...