Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny verdensborger!

Guest 2ne

Recommended Posts

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Gratulerer, gratulerer :yes:

Grattis så mye med TERVFRØET (det var jo bare hysterisk bra *ler*). Nå venter vi på de vitale mål og bildespam... :yes:

Hva da, fødselsvekt, temperaturforandinger på moren, antall timer det tok og om hun tok seg av morkaken selv? :yes:

Skrevet
Hva da, fødselsvekt, temperaturforandinger på moren, antall timer det tok og om hun tok seg av morkaken selv? :yes:

:yes:

Gratulerer med Tervfrøet! :yes:

Guest Belgerpia
Skrevet

Gratulerer med avleggeren Veronika og Olemannen - og storebror skjønneste Ole Emil også :yes:

Guest Dratini
Skrevet

Gratulerer så mye med den lille "Tervtøtta" som har kommet. Håper at alt står bra til med dere alle :yes:

Skrevet

De STØRSTE gratulasjoner rettes til Tervfrøkna, Tervmannen og Tervfrøet!

Tervfrøet valgte denne dagen fordi hun villle ha bursdag på verdens beste dag, nemlig! 04.04 :yes:

Wee! Jeg har fått med en MiniTervFrø- liksomtvilling! f060.gif

Ellers tror jeg ikke Tervfrøkna hadde sånn innmari store temp foradringer før fødsel altså. Duh. :rolleyes: Frøet er jo - etter hva jeg har forstått- en keiserinne! *Fnis*

Dermed kan hun ikke ha tatt morkaka selv- om hun var bedøvet iallefall, men kanskje Tervmannen hjalp til med å bite over navlestrengen?

Vi gleder oss til fødselsraport og bildespam!

Skrevet

Gratulerer så mye med jentebaby. :yes::yes::yes: Det kan jo være bra at hun ikke kom som eneste jente i en trillingflokk. Da ville hun nok kommet ut som fiks ferdig traktorlesbe. :yes:(Løperfortoggjemmermeg)

Skrevet

Jeg hadde egentlig tenkt å la henne oppdatere med detaljer selv, men dere er jo så innmari nysgjerrige, og hun er jo ikke akkurat på nett enda :yes:

Fødselen var nok ikke så veldig dramatisk nei, hun kom inn på sykehuset kl. 12, de tok vannet halv ett, veene startet halv tre, og jenta ble født halv seks - kort oppsummert (og nei, hun er ingen keiserinne :yes: ). Hun er 50 cm lang og veier 3360 g, og har visst masse sort hår.

Jeg regner med at vi får både bilder og mer inngående oppdatering senere :yes:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...