Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjemmeside

Milla-5

Recommended Posts

Skrevet
(norblogg er kun bloggtjeneste med wordpress, ikke hjemmeside i den forstand..)

vet om flere gratis steder, bare ikke noen som er bra... ;)

Om jeg skulle laget meg en gratisside hadde jeg brukt

http://pages.google.com/

De godtar vel ikke nye medlemmer lenger?

Men jeg bruker google og er superfornøyd! Helt gratis, stor kapasitet, serveren har ikke vært nede en eneste gang enda ;)

Skrevet

Hvem godtar nye medlemmer? Norblogg har åpent nå ihvertfall.

Wordpress er en CMS greie, altså kan man lage hjemmesider i wordpress også - eller man kan ha en enkel blogg. Smaken er som baken ;)

Min hjemmeside er laget i wordpress og hostet hos norblogg ;)

Skrevet

Google skal legge ned hjemmesidetjenesten sin, så de tar ikke imot nye folk som vil lage hjemmeside. Har du en der fra før, går det bra. ;)

Hva med freewebs - som ser helt okei ut og er veldig enkelt? Eller home - som er rævva? Eller piczo - som bare ser latterlig ut stort sett hele tiden med alt blingblinget og stæsjet? Eller 123hjemmeside som NKK har en avtale med?

Skrevet
Lagde en der men finer den ikke vor skal jeg tryke for å lage på den

Ikke for å være pirkete, men det er mye lettere å forstå hva du skriver om du bruker komma, punktum og andre tegn når du skriver... :icon_redface:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...