Gå til innhold
Hundesonen.no

hvor kjøper men v&h?


Ross

Recommended Posts

Har hørt man får kjøpt det på dyrebutikker, men dyrebutikker pleier som regel å være ganske dyre. Hvor kjøper dere i fra og hva beteler dere?

Det billigste blir å kjøre til Trøgstad og handle direkte fra produsenten. Marit og jeg var der i sommer, fikk kjøpt før det ble fryst (enkelt å porsjonere i passe fryse-ned-biter), handlet forholdsvis stort og betalte vel noe slikt som 7.50 pr kg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise
Det billigste blir å kjøre til Trøgstad og handle direkte fra produsenten. Marit og jeg var der i sommer, fikk kjøpt før det ble fryst (enkelt å porsjonere i passe fryse-ned-biter), handlet forholdsvis stort og betalte vel noe slikt som 7.50 pr kg :icon_cry:

Ja det er vel prisen om du henter minimum 200kg i 20kg blokker.

Oversikt over alle utsalg her : http://vomoghundemat.no/fylker/norgefylkerfinal.asp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

250,- for 20 kg (altså 12,50 pr kg), 19 kr for 1 kgs pølser på Rema 1000 Brønnøysund.

På Rema faktisk... Det har jeg ikke sett her foreløpig, men det er kanskje fordi det er såpass mange andre utsalgssteder her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Rema faktisk... Det har jeg ikke sett her foreløpig, men det er kanskje fordi det er såpass mange andre utsalgssteder her.

Ikke noe de reklamerer med, men jungeltelegrafen funker bra her ... Man må bak på fryselageret for å få hentet ut herlighetene. Kanskje en idé å pushe litt på andre nærbutikker også? Veldig greit, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe de reklamerer med, men jungeltelegrafen funker bra her ... Man må bak på fryselageret for å få hentet ut herlighetene. Kanskje en idé å pushe litt på andre nærbutikker også? Veldig greit, da.

Så det er faktisk mulig å få dagligvarebutikker til å ta inn V&H så lenge de har kjøpere nok og eierne av butikken liker hunder? ;) Interessant, og absolutt en tanke å ta med seg for oss som bor så teit til her oppe...

Sender V&H store mengder med f.eks båt? Norwegian Polar kommer med båt hit til byen, og ender opp på et fryselager i havna - må vel gå ann å gjøre det samme med V&H?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...