Gå til innhold
Hundesonen.no

Frøya og Haakon


Bea3

Recommended Posts

Neimen hei :P

har du også kommet hit :P ikke sikkert du husker meg,gikk på øya med en BC som het donny :yes:

Joda jeg husker deg, står til med deg da? Har du Donny enda eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig søte og nuttete små, ja..

Fortell gjerne litt mer om rasen, valpene og hvordan en hverdag med lunde-valper ser ut?

Dette er en rase som har fasinert meg lenge, men det er jo så lenge mellom hver gang man engang ser en, dessverre.

Lykke til med de små!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lundehunder er så utrolig flotte synes jeg. Flotte hunder du har ihvertfall :D

Heisan, jeg kjenner ei som har en Bolonka her oppe, er ikke mange av de i Norge.. Er de godkjent som rase?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så hyggelig at du kjenner noen med bolonka :lol: Bolonka som har kommet seg så lang nord åsså?Utrolig hyggelig da, kan jo nevne at jeg alltid er interessert i å høre fra andre med samme rase.

Nei rasen er ikke FCI godkjent. Godkjenning i FCI er jo en lang prosess, noe jeg også synes den bør være, det er mange flinke oppdrettere rundt om i verden (spesielt fra opprinnelseslandet Russland) som jobber for godkjenning. Rasen har de siste årene blitt godkjent i flere nasjonaleklubber med tilknytning til FCI (eks; Sverige, Tsjekkia, Slovakia osv) Så fremtiden er spennende om man makter å se den i ett langt tidsperspektiv.

Lundehunden har facinert meg veldig da skal jeg innrømme. Må stemme i med SusanneL og lure på hvordan er hverdagene med lundehunden? Aktivitetsnivå, gemytt osv ? Har aldri sett en i levende live ennå, så det må bli ett mål for fremtiden. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...