Gå til innhold
Hundesonen.no

Diego på valpeshow


Taz

Recommended Posts

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Diego var en knupp i ringen! Stilte seg fint og gikk som en prins!

Han likte ikke å bli tatt på bakbena eller testiklene... men det forstår jeg godt, her kommer det en frammed mann og vil ta på hans private deler, hadde trekt meg jeg og da!

Men det gikk fint, Diego havna på bordet, og DA ble det så mye bedre å bli "fumla" på :D

Jadda, jeg fikk vel fremvist :P så flink atte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var jo kjempebra det jo. bedre debut enn hva vi hadde med astrix i hvertfall.

så at Laila var der(kennel freddygården) med noen japanere, vant hun noe eller? noen som vet?

Laila ble BIR med sin Pomme, og jeg mener hun ble BIG 3. Det var bare to i denne rasen :D . Hennes sønn Fredrik ble nr. 2 i barn og hund. Hun som går bak Laila hadde med seg en liten Pomme valp på 5 uker som "knuste" hjertene på de fleste på søndag :P

Laila1.jpg

Laila2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et bilde av de alldeles bedårende og sprudlende jentene jeg fanget opp i Orrehallen i går - og for ikke å forglemme en usedvanlig sjarmerende liten Diegoprins :P:P

1utstilling_orrehallen_004.jpg

Flott bilde! :D Å endelig har vi fått "avduket" den mystiske personen, Trine! Hihi..

Og ja, jeg elsker fortsatt Diego! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laila ble BIR med sin Pomme, og jeg mener hun ble BIG 3. Det var bare to i denne rasen :D . Hennes sønn Fredrik ble nr. 2 i barn og hund. Hun som går bak Laila hadde med seg en liten Pomme valp på 5 uker som "knuste" hjertene på de fleste på søndag :P

Laila1.jpg

Laila2.jpg

he he he hun som går bak Laila er medeier i kennel freddygården og heter Hilde. ja jeg vet at de har hatt noe valpekull på pommer for ikke så lenge siden og at de skulle beholde alle valpene selv. så det var vell en av dem hun hadde med seg da kan jeg tenke meg.

de pleier å nå langt med hundene sine, faren til Småen sine valper kommer fra dem. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bilde! :D Å endelig har vi fått "avduket" den mystiske personen, Trine! Hihi..

Og ja, jeg elsker fortsatt Diego! :P

Nooo.. Også så jeg jo så teit ut på bildet også..

Ikke bra å bruke blitz inne i den hallen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laila ble BIR med sin Pomme, og jeg mener hun ble BIG 3. Det var bare to i denne rasen :) . Hennes sønn Fredrik ble nr. 2 i barn og hund. Hun som går bak Laila hadde med seg en liten Pomme valp på 5 uker som "knuste" hjertene på de fleste på søndag :D

Laila1.jpg

Laila2.jpg

Pommene til Laila og Hilde heter:

Freddygårdens Joyful Chiquita (BIR) og Freddygårdens Toy Joy Collection Søsken og er etter N UCH Soffies Mr. Nice Guy ex Freddygårdens Enjoyable Collection.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott alle sammen!!!

Og Diego er bare sååå nydelig!! :D:D

Gratulerer til alle sammen! :D

Og ikke minst den superdupergode handleren!!! :D

Hoho ;) Ja, hadde bare junior handling vært opp til 25 år så hadde jeg knust dere... ehe... :D:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...