Gå til innhold
Hundesonen.no

hvordan gikk det da?


Lazita

Recommended Posts

Hun ble 4/4. Det hun fikk trekk på var at hun trengte mer trening.... så egentlig var det bra, tror jeg :roll:

Var både min og Chanas første utstilling, har aldri sett på før en gang jeg :oops:

På grunn av veldig vond rygg i dag, var det ei i retrieverklubben som stilte henne for meg, Chana kjenner henne ikke, så vi får skylde på det :P hihi!Neida, har nok ikke vært flink nok med treningen!!

Har hørt at det ikke er så seriøst hvordan de stilles så lenge det er valpeshow, men der har folk vistnok tatt feil.

Men, er tross alt fornøyd :D Hun er verdens fineste for meg uansett hvordan det går på utstilling :P

Her er kritikken:

6mnd gammel. Av god type. Hodet av vakre linjer. Meget bra skulder. Kraftig benstamme. Overlinjen er under utvikling. Kraftige lår. Trenger trening for å få vist sitt fulle seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amigo ble BIG1, og det synes jeg var veldig bra. Stabijen er en lite kjent rase, og når han hevder seg overfor de kjente som setter og weimaraner, så er det knallbra :D

Gutten fikk hilst på både Diego og Leah, og han virket som om han stortrivdes på utstillingen han.

Jeg selv ble jo megaglad da Amigo ble BIG1 (det kan vel sees på de bildene Gunn har lagt ut i en annen tråd, hihi), og stakkars dommeren ble kneblet av meg i en stor klem :oops: . Jaja, sånt må man regne med når man dømmer og jaktlykke er i nærheten :roll: .

Legger ved et bilde av Amigo sammen med rosetter og blomster (tatt etter at vi kom hjem)

450x4501utstilling_orrehallen_057.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amigo ble BIG1, og det synes jeg var veldig bra.  Stabijen er en lite kjent rase, og når han hevder seg overfor de kjente som setter og weimaraner, så er det knallbra  :D  

Gutten fikk hilst på både Diego og Leah, og han virket som om han stortrivdes på utstillingen han.

Jeg selv ble jo megaglad da Amigo ble BIG1 (det kan vel sees på de bildene Gunn har lagt ut i en annen tråd, hihi), og stakkars dommeren ble kneblet av meg i en stor klem  :oops: .  Jaja, sånt må man regne med når man dømmer og jaktlykke er i nærheten  :roll: .

Legger ved et bilde av Amigo sammen med rosetter og blomster (tatt etter at vi kom hjem)

450x4501utstilling_orrehallen_057.jpg

han er vakker må jeg si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...