Gå til innhold
Hundesonen.no

www.gaardshund.net


ipadda

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

I det store og hele et ryddig og oversiktlig design, men jeg vil virkelig anbefale deg å gjøre bildene mindre. Det er helt unødvendig at et bildet er 2289 ganger 1787 piksler når det ikke vises som større enn ca. 450x450 - det tar opp plass og tar lang tid å laste opp.

Ellers var det også et par bilder jeg ikke fikk fram - bildet på siden om deg, siden om Betty/Piggy, planer-siden og linker-siden.

Dessuten ville jeg personlig hatt et toppbanner hvor hunden(e) min(e) ikke var strekt ut i bredden, slik det ser ut til at de er nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det store og hele et ryddig og oversiktlig design, men jeg vil virkelig anbefale deg å gjøre bildene mindre. Det er helt unødvendig at et bildet er 2289 ganger 1787 piksler når det ikke vises som større enn ca. 450x450 - det tar opp plass og tar lang tid å laste opp.

Ellers var det også et par bilder jeg ikke fikk fram - bildet på siden om deg, siden om Betty/Piggy, planer-siden og linker-siden.

Dessuten ville jeg personlig hatt et toppbanner hvor hunden(e) min(e) ikke var strekt ut i bredden, slik det ser ut til at de er nå...

Takk for tilbakemeldinger. De bildene du ikke får opp er bilder lastet rett fra kameraet, så de må innom fotoshop en tur, det er gjort og alle bildene skal høre til å funke nå.

Bildene vil bli endret, i størrelse, jeg måtte bare se om det faktisk var slik at jeg måtte innom fotoshop med bildene før de kunne ses :icon_redface: Det blir gjort i løpet av morgendagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...
  • 1 month later...

Jeg begynte å svare deg i en annen tråd, men så husker jeg ikke om jeg gjorde meg ferdig så da gjør jeg det bare en gang til her for sikkerhets skyld :flowers:

Som du skrev i den andre tråden har du en veldig enkel lay-out med lite farger og fancy headlines. Det er enkelt og uspennende, men jeg vil ikke kalle det kjedelig. Det blir mer "less is more" effekt. Skal man først ikke gjøre noe særlig ut av det kan man like greit la det være så enkelt.

Så til innholdet. Selv synes jeg det er litt rart at du i menyen til venstre har ulike sider med info om hundene for så å ha link i toppmenyen til side om hundene (om du skjønte det?). Om du første velger å ha en meny på toppen og en til venstre synes jeg du kan samle alt om hundene til venstre. Kanskje legge inn ett lite bildet av hundene som link til siden "om dem" med tekstlink også. Og så kan du legge de andre linkene om dem under her igjen. hmm, blir dette tydelig montro?

*prøve å lage eksempel*

Vet ikke om dette ble klart jeg? Synes iallefall det hadde blitt ryddigere. Og selv om enkelhet er bra skal du ikke være redd for å bruke litt bilder og farger her og der for å live opp;)

Synes også du kunne flyttet toppmenyen litt ned slik at avstanden til tittelen på siden hadde blitt litt større.

Innholdsmessig synes jeg siden er bra (etter ett kjapt overblikk riktignok). Riktig info og fint skrevet. Nøyere analyser kommer sikkert etterhvert som siden besøkes flere ganger;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Lay outen er jo fortsatt grei og enkel, men jeg synes at du bør samle menyene litt mer logisk fortsatt jeg da, som jeg skrev i forrige innlegg. Blir rart og rotete slik det er nå etter min oppfattning. Må innrømme at jeg egentlig ikke helt ser den store forandringen fra forrige gang.

Liker bloggen din og synes innholdet på sidene dine er bra, men stemmer for en endring av menyene :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lay outen er jo fortsatt grei og enkel, men jeg synes at du bør samle menyene litt mer logisk fortsatt jeg da, som jeg skrev i forrige innlegg. Blir rart og rotete slik det er nå etter min oppfattning. Må innrømme at jeg egentlig ikke helt ser den store forandringen fra forrige gang.

Liker bloggen din og synes innholdet på sidene dine er bra, men stemmer for en endring av menyene :wub:

Ja... nei, egentlig ikke fått gjort stort med menyene, må tenke ut noe smart der. Det får komme litt siden tror jeg. ;) Latskapen lenge leve :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... nei, egentlig ikke fått gjort stort med menyene, må tenke ut noe smart der. Det får komme litt siden tror jeg. ;) Latskapen lenge leve :lol:

Det burde vel egentlig ikke være så vanskelig? er jo bare å flytte informasjon fra den ene til den andre menyen? Hvordan lager du siden din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Jeg kribler etter å gjøre noe med hjemmesiden min. Problemet er at det begynner å bli ganske omfattene. Jeg har 86 undersider på siden min, de fleste med meget mye informasjon, så siden må nesten være slik den er... likevel har jeg lyst å "freshe" den opp litt...

Tips til forbedring av design, som gjør at jeg kan ha de rammene jeg har osv?

Hva syns dere om Nyhets greien min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Er det noen som kan ta en screenshot av siden min nå når jeg har lagt ut nytt design? Får bare sett siden i firefox og safari, og der ser menyen helt ok ut. Har fått tilbakemeldinger på at menyen blir i en klynge til venstre i andre nettlesere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...