Gå til innhold
Hundesonen.no

hundene mine:)

shadow_girl

Recommended Posts

EG har 4 HERLIGE hunder som eg vil fortelle litt om:) De heter Shadow, Siko, Diesel og Nextie..

Shadow er en blandingshund.. Blanding av flatcoated retriver og border collie..

Siko er også en blandingshund.. Blanding av Akita Inu og Border collie

Diesel er også blandingshund.. Blanding av Groenendael og Kleiner Musterlãnder.

Nextie er den eneste renraset hunden eg har.. og hun er en schæfer.

litt om Shadow: Shadow er en 3 år gammel blandingshund.. som ALLTID er i godt humør:) Han er veldig lett trent og kan VELDIG mange triks, men gidd ikke ramse opp. eg trener agility med han 2 ganger i uken og det trives vi begge med..

Litt om Siko: Siko er en 5 år gammel blandingshund som også er veldig glad 24 timer i døgnet. Han er en utehund, og liker best å få være ute 24 timer i døgnet.. Han er veldig lydig, men sta. Han gjør det veldig bra i blodspor og det er det han brukes til, for han likte ikke agility. Han er UTROLIG smart.

Litt om Diesel: Diesel er den minste hunden eg har.. Han er bare 9 mnd gammel og UTROLIG sta. Han prøver å ofte å ta over lederrollen, men det klarer han aldri. Hehe.. Han er veldig glad i barn og voksne. Han elsker å bade. Diesel er litt mer utfordrende å trene enn de andre har vært, men det går bra.. han kan en god del, og lærer stadig mer.. Har tenkt å bruke han i apportering og blodspor..

Litt om Nextie: Nextie er den hunden eg virkelig har nådd langt med:) hun er 4 år gammel og elsker å lære nye ting. Hun bruker eg i både blodspor, apportering, utstilling og agility, men det har blitt lite blodspor i det siste. vi trener lydighet 2 ganger i uken, agility 2 ganger i uken, og appotering 1 gang i uken... men hun har vært litt syk en stund, så nå må vi bygge oss sakte opp igjen.. Hun elsker turer og MASSE mosjon.. eg har henne med stor sett over alt.

her er bilder av de

nextie4wi.jpg Nextie

cimg09982ki.jpg

Shadow

pumpend38py.jpg

Diesel

siko11np.jpg

Siko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...