Gå til innhold
Hundesonen.no

En nervepirrende opplevelse


Heidihj

Recommended Posts

I går gikk jeg og Elwira kveldstur. Vi gikk til et veldig fint sted der vi kan se hele Drammen. Der er det en lav mur som hindrer barn å falle ned (det er nemelig en barnehage). Jeg gikk der med Elwira i bånd å ante fred og ingen fare. Plutselig rykket elwira hart i båndet, hun tok nemelig løpefart og hoppet åver muren. Der var det rett ned, men det så hun jo ikke. Elwira hang der i båndet etter halsen, det var i tilegg ett retriever bånd (halsbånd og lenke i ett som ett utstilingsbånd). Heldig hvis var det bare 4 meter til første avsats, så jeg heiste henne ned til hun var litt over bakken og så slapp jeg båndet. Jeg fikk kravla ned å hentet henne, og vi to måtte komme oss opp og over muren. Både jeg og Elwira var veldig skelvene etter den opplevelsen :( Tenk om det ikke hadde vært noe avsats, da hadde hun enten død eller fått nakkeskader, for da måte jeg ha dratt henne opp etter halsen. Det gikk heldig vis bra med henne etterpå :(

Men hun har jo en liten unskyldning til att hun hoppa over muren. Den var nemelig veldig lik den hun hopper over på agilityen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...