Gå til innhold
Hundesonen.no

Snart bli det valp...:D

TonjeRA

Recommended Posts

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

da håper jeg oppdrettern din er like kjapp som min er/var :icon_confused: satser på at det blir masse bilder her i tråden! særlig etter vi har vært på besøk :) ta bilder av deg og nurken din å legge ut her og følge med på alt dere gjør sammen :icon_redface:

så må du bli med meg og valpis på utstilling i mai, sosialisere å være psykisk støtte for meg :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok tatt noen "få" bilder når vi skal på besøk ja...fikk mail fra oppdretteren i sta...ho lurte på om det var greit at det kom et svenskt par på besøk samme dag som oss...bare moro å hilse på andre som skal ha valp fra samme kullet, så det er helt greit for min del... :lol:

Klart vi skal sosialisere når kusine Yakita skal stilles...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! Hadde andre valget på hann hund vi også da vi fikk oss staffe i november 08.

Det er et bittersøtt h*lvete å vente! Jeg ventet siden begynnelsen av mai, samme året.

Nå er han 5 måneder gammel og snart ferdig med tann fellingen.

Har fått en bitteliten melketann av ham <3

Nå går det mye tid i å gi han oppmerksomhet, leke med ham og gå små turer.

Tok litt tid å få ham stueren, men han er det snart.

Blitt så flink til å si i fra når han vil ut.

Du får ha hjertens tillykke med bebisen din og kos dere masse i valpeshoppingen!

Gleder oss til å se flere bilder av knøttet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor hentet du staffen din da, Camo? hvordan farge osv? hva heter han? er nysgjerrig jeg seh... :lol: håper det er greit...:D

ventetiden har vært lang, men nå begynner det faktisk gå opp for meg at det nærmer seg her.... ;) De siste ukene nå er jo ingen ting mot de månedene vi har ventet på løpetid, parring, ultralyd, fødsel osv...:D

Hvor langt tid brukte du på å få han husrein? lillesøs har akkurat henta seg ei GD tispe, og ho var så godt som reinslig da ho fikk ho...veit at det ikke trenger å være like lett for min del altså...er det egentlig forskjell på tisper og hanner når det gjelder renslighetstrening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forelska jeg assa!!! :) blir spennende å se dem live, og se hvilke to vi kan velge mellom siden vi har andre valg... :icon_confused:

Håper vi får flere bilder på mail snart! ;) hihi...er så gøy å se dem...ingen tvil om at de er nydelige!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Flere bilder har kommet...her er valpene 15 dager gamle...

De tre hannene:

hanarna.JPG

Hanne 1:

hane1..JPG

hane1.JPG

Hanne 2:

hane2..JPG

hane2.JPG

Hanne 3:

hane3..JPG

hane3.JPG

Også et bilde av de fem tispene til slutt:

tikarna.JPG

Er rimelig valpesjuk om dagen for å si det sånn...teller dager til vi skal besøke oppdretter og velge valp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg synes den lyse skiller seg ut litt altså...:lol: en liten favoritt her i huset...men på staffeforumet er det visst hanne 2 som er den mest populære! :) de sier det er han som kommer til å få det beste hode...spent på hvilken av dem som blir vår altså...

2 uker igjen ja...herregud...går fort til jeg vet hvem av dem jeg stolt kan vise fram jo!!! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk, takk folkens...venter spent på nye bilder hver dag...:wub:

kommer hvertfall mange når vi har vært og besøkt dem....(så lenge kamera er med...er en smule glemsk, så det er godt det er flere enn meg som skal være med...) :rolleyes::icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja må si meg enig der:P fine raser begge to;)

men nå er det søren ikke lenge til det blir svensketur og valpebeøk på oss igjen :ahappy: Yakita gleder seg til å bli med på tur sier ho:)

blir jo bare så koselig å hilse på alle de små :D håpe dere får den lyse dere vil ha da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...