Gå til innhold
Hundesonen.no

Var du medlem på Canis før du ble medlem på hundesonen/doggis?


HHC

  

116 stemmer

  1. 1.

    • Ja
      79
    • Nei
      37


Recommended Posts

Jeg var medlem på Canis før jeg ble medlem i dette forumet. Jeg er mest på Canis, fordi det passer meg best. Her virker det som om alle kjenner alle, og at diskusjoner lett utarter seg til svært personlige krangler. Det kan fort bli litt uinteressant for oss (mulig bare meg..?) som kanskje ikke er så interessert i hvem som gjør hva i fritiden og dermed er en hykler. Eller lignende. I tillegg er de få klikkerdiskusjonene jeg har sett, relativt banale. (Jaså, du tør ikke å ta i bikkja di, hø hø).

Jeg deltar altså ikke så mye i dette forumet, men jeg sjekker innom for å se om det er noen interessante diskusjoner, og det hender absolutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg var medlem av Canis og var forholdsvis aktiv der i 2004-2005.

kom plutselig over t innlegg der noen spurte om hvor alle de gode "gamle" caniserne hadde blitt av at det dukket opp en link til dette forumet. Jeg gikk inn og snoka, og siden har jeg blitt her- Omtrent uten se meg tilbake :drool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var medlem på canis først, i ca et år, før jeg fant hundesonen (nå doggis). Jeg hadde noen innlegg på canis men fikk mange "rare" svar på ting jeg spurte om osv.. Syns også det var litt dårlig stemning der på den tiden, i tillegg til at sidene er fryktelig rotete.

Nå bruker jeg stort sett bare doggis.. Titter innom canis inni mellom og leser litt.. svarer på tråder kanskje.. men generelt blir det jo til at jeg holder meg her.. Selv om jeg føler det er litt vanskelig å komme inn i "den harde kjernen" her da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var medlem på canis først, i ca et år, før jeg fant hundesonen (nå doggis). Jeg hadde noen innlegg på canis men fikk mange "rare" svar på ting jeg spurte om osv.. Syns også det var litt dårlig stemning der på den tiden, i tillegg til at sidene er fryktelig rotete.

Nå bruker jeg stort sett bare doggis.. Titter innom canis inni mellom og leser litt.. svarer på tråder kanskje.. men generelt blir det jo til at jeg holder meg her.. Selv om jeg føler det er litt vanskelig å komme inn i "den harde kjernen" her da.

ENIG! Jeg fikk mange fryktelig unyanserte svar, følte jeg. Åh, det er sånn ja. Ja, da er hunden din sånn. Da gjør du det feil. Du MÅ ha gjort det og det, ellers hadde aldri hunden din blitt sånn. Eh, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også medlem av Canis først, men fant meg en link der inne til ett Hundesonen som var ganske mindre befolket enn det er nå :drool:

Jeg husker også den gang da så mange Canisere flyktet hit, og hvor negativt innstilte vi "gamle" her inne var til dette :wub:

Dere har grodd på oss etterhvert :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble medlem her først, men er også på Canis nå og da. Men forumet der har et helt grusomt oppsett

(hva skjer med den layouten i grunn; bruker/leservennlighet er tydeligvis ikke et kriterie..?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...