Gå til innhold
Hundesonen.no

Forskjeller på Pro Plan.


Izziebelle

Recommended Posts

Marco har gått på Pro Plan siden han var liten knøtt. Han fikk først laks i valpeforet og vi bytta litt mellom lam og laks, fant ut at han likte laks best og fortsatte med det på voksenforet.

Nå har vi i en liten periode kjøpt Pro Plan med kylling. Og gutten har begynt å klø mye + begynt å røyte litt. Og med røyte litt så mener jeg litt for gutten røyter aldri noe til vanlig, kun 2 ganger i året hvor man kan børste ut litt underull.

Er det foret han reagerer på? Jeg trodde liksom at man kunne bruke hvilken som helst av smakene jeg :S??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marco har gått på Pro Plan siden han var liten knøtt. Han fikk først laks i valpeforet og vi bytta litt mellom lam og laks, fant ut at han likte laks best og fortsatte med det på voksenforet.

Nå har vi i en liten periode kjøpt Pro Plan med kylling. Og gutten har begynt å klø mye + begynt å røyte litt. Og med røyte litt så mener jeg litt for gutten røyter aldri noe til vanlig, kun 2 ganger i året hvor man kan børste ut litt underull.

Er det foret han reagerer på? Jeg trodde liksom at man kunne bruke hvilken som helst av smakene jeg :S??

Nei, vi har det på samme måt her. Sheliten reagerer på de fleste type för, men ikke ProPlan Laks. De andre typene Proplan klør han av. Pro plan laks inneholder mer av "de gode fettsyrene", og så vidt jeg vet mindre lange proteiner som en del hunder kan reagere på.

Hundene våre blir også mye finere i pelsen ved bruk av laks- varianten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...