Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Harstad 18-19 April

Gjest

Recommended Posts

Da har jeg og bikkja fått oss overnatting, så vi skal definitivt ned og snoke på hund og ... ja, hund. :sint_01:

Jeg er litt i tvil om jeg skal kjøre eller ta hurtigbåt, jeg regner med det kommer til å være en HAUG med folk som skal ha bikkjene sine med seg på hurtigbåten. Og la bikkja mi stå i 3 timer i bur ved siden av noen hylende / bjeffende hunder som stresser henne opp har jeg lite lyst til (hun legger seg ned og sover når vi reiser, og jeg vil gjerne ha det slik videre..) <_<

Men men, forøvrig skal vi ikke stille. Jeg gidder ikke risikere å gå ut med blått eller enda verre, gult :sint_01:

Link til dommere http://www.nkk.no/nkk/public/openIndex?ART...D=1191405799249

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Har bestilt hotell for en tid siden.

Er dog litt usikker på om vi reiser da vi skal vise begge hundene i Stockholm helga før.

I tillegg har Hampus blitt vist for samme dommer før, og selv om det var den dommeren som gav han tittelen World winner, synes jeg det er litt kjedelig å stille for samme dommer 2 ganger.

Men suget kommer vel, så vi er nok å treffe i Harstad...hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal selvfølgelig hit også. Er på cacic-jakt i år (har 6 res.cacib :) ) Vi tar fly til tromsø, møter ei venninne med bil der og kjører nedover, ei natt på hotell der og opp til Tromsø etter utstillingen. Gjorde det samme i fjor, gikk kjempefint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Er visst egentlig ikke lov med hund på den flybussen har jeg fått høre. Kjenner en som reiste til Harstad med fly og fikk beskjed om å ta sjanser når han tok bussen med hund, for man må forberede seg på å bli kastet av om en allergiker kommer på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang skriver jeg under på å droppe utstillinger i nord. Ærlig talt. Har de leiebiler der da?

Men der må jeg være 19. Æsj, akkurat minnes jeg på hvorfor jeg liker meg i sivilisasjonen.

Hvis noen vil dele på leiebil, rop ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har meldt på begge mine.

Men Linus stiller jeg bare om han fungerer fint helga før i Stockholm.

Om han fortsatt trekker seg på bordet der, har det vel lite for seg å stille for den dommern som er satt opp på hans rase i Harstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

civga skrev:
Jeg og Kenzo kommer også :) Han skal stilles ut i Juniorklassen :)

Så spennende! Skal stille Fokus i juniorklassen, blir morsomt å stille mot andre!

Tidligere har vi vært helt alene... å det med vekslende resultat :icon_redface:

Syns vi skulle fått til å møttes etter utstillinga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...