Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundetreff i Fredrikstad?

Vivian81

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har en 1år gammel fransk mastiff gutt som ikke er noe særlig sosialisert med andre hunder,jeg er derfor ute etter og prøve og få til ett fast møte med hunder som tåler ett trøkk når det kommer til hundelek da min hund kan være ganske voldsom av seg.Når vi er blandt andre så stenger han meg på en måte ute så innkalling er ikke helt i boks,men vil helst treffes ett sted de kan være løs i ett inngjerdet område.

Da håper jeg at jeg hører fra dere :D

Fra Vivian og Hugo

Skrevet

jeg har grand danois valp, men når ho blir litt større må de gjerne møtes :icon_redface: ho er bare 9 uker nå se :)

bor ikke så langt unna, så det er jo en mulighet hvis du fortsatt ikke har fått noen å gå med:)

Skrevet

ja det hadde vært morro :icon_redface:

ja bør vente til ho\han har blitt litt større,møter dere selvom jeg event har fått andre lekekamerater-jo flere jo bedre :)

Skrevet

Jeg ser jeg har brukt dette uttrykket to ganger :icon_redface: hehe det var feil smilyface,er litt nye her så har ikke fått med meg hva alle betyr. :)

Skrevet

hehe ganske ny selv også :)

ja skal si fra jeg når ho blir litt større;) fint å møte noen andre som har litt stot hund også, er ikke overflod av dem desverre :)

Skrevet

hehe til romeriket ja hehe...

armagnac: håper ho vokser fort hehe...vi savner en venn her nå,er vanskelig og få tak i store hundevenner hehe...

Skrevet

jeg skal ikke selge min i hvertfall, nettopp fått ho :banana:

men mulig noen av de andre har planer om å sette bort/selge noen av sine, det veit jeg ikke...

Skrevet
jeg skal ikke selge min i hvertfall, nettopp fått ho :banana:

men mulig noen av de andre har planer om å sette bort/selge noen av sine, det veit jeg ikke...

Tenkte på hun som søker etter noen å treffe i Fredrikstad.

• 2 weeks later...
Skrevet

Det hørtes supert ut :icon_confused:

du kan jo komme forslag til når du har tid.jeg er hjemmeværende så jeg har stort sett mye tid.unga er hjemme fra 4 hver dag og i helger har vi tid:-)

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet

Jeg har en husky blanding tispe =) ho er vel ikke så altfor gigantisk ^^ men er flink til og si ifra når det blir for mye og det er vel kanskje ikke så dumt for hunden din og "lære" litt sånn hvis han er ille 'brå' ? Jeg kunne tenke meg å prøve iallefall =D

• 4 weeks later...
Skrevet
Bor i Sarpsborg med en Korthåret Collie, han er ganske stor for å være Collie :)

Vil gjerne møtes en dag vi har tid!

Hei Kite :)

Bor i Sarpsborg med min store Labradorhanne, som jeg bruker som førerhund, om du ikke bor langt unna sentrum og du har lyst å gå tur/treffes hadde det vært hyggelig. Du kan jo sende meg en pm om det er interesant. Gutten min er veldig glad i å leke når han ikke jobber i sele, men kan være litt voldsom. Kanskje det er andre i Sarpsborg som også er interesert?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...