Gå til innhold
Hundesonen.no

"Setter fast" tissen


Carma

Recommended Posts

Her er bildet av Kine sin chihuahua Speedy, fra den andre tråden som det var linket til.

OBS: Kanskje litt ekkelt bilde :lol:

Tiss som henger ut

*ler* Jeg tenkte det holdt m link til selve tråden jeg ;) Husker at jeg slo fra meg å legge ut bilde av Soffen under "utlufting" siden det så ut til at Speedy var hakket større *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi er et styr med tenåringen.. for all del skru av animal planet ja ;) god bedring til gutten..

Skal hilse han og si det! Akkurat nå ligger han under bordet og smådrømmer med litt gryhyhynt og spark med beina, tror han bryr seg mindre om fastklemte dingser akkurat nå! ;)

...eller hvem vet.. kanskje det er AKKURAT det han drømmer om! :shocked:

Og det er fortsatt kotox vi snakker om her, er det ikke??? Ikke bikkja vel? :lol:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha...Ikke stått ute i mange minus, nei...Ikke over lengre tid hvertfall :lol:

Men dette vet nok du svaret på så godt som meg :D

Javel?? Såvidt jeg vet har du ikke gjort dette, men jeg vet jo ikke hva du driver med når jeg ikke er til stede - eller hva du har gjort før min tid.... Sær ting å gjøre egentlig, vifte rundt sånn uten mål og mening...? ;)

Og det er fortsatt kotox vi snakker om her, er det ikke??? Ikke bikkja vel? :):D

*ler høyt* Jeg mener å huske at tråden handlet om Falco, men nå ble jeg jammen usikker! ;)

Var nok dessverre Falco denne gangen ;)

Altså du må veldig gjerne legge deg på gulvet under bordet og grynte og sparke med beina om du ønsker! Lover å filme, men ellers forstyrre veldig lite! :)

Og ellers ja.... 25 minus er vel i kaldeste laget for full utrulling av utstyr! ;) Jeg vurderte å ta bilde mens han sto der og løftet på beina, men matfar var litt småstressa (kalles det projisering av følelser her mon tro?? :rolleyes: ) så jeg turte ikke å finne fram kameraet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel?? Såvidt jeg vet har du ikke gjort dette, men jeg vet jo ikke hva du driver med når jeg ikke er til stede - eller hva du har gjort før min tid.... Sær ting å gjøre egentlig, vifte rundt sånn uten mål og mening...? ;)

*ler høyt* Jeg mener å huske at tråden handlet om Falco, men nå ble jeg jammen usikker! :lol:

Altså du må veldig gjerne legge deg på gulvet under bordet og grynte og sparke med beina om du ønsker! Lover å filme, men ellers forstyrre veldig lite! ;)

Og ellers ja.... 25 minus er vel i kaldeste laget for full utrulling av utstyr! ;) Jeg vurderte å ta bilde mens han sto der og løftet på beina, men matfar var litt småstressa (kalles det projisering av følelser her mon tro?? :rolleyes: ) så jeg turte ikke å finne fram kameraet! :)

Haha, aldri vært ute i slike kulder a'la natural nei! :)

Jeg fikk litt panikk der og da ja, viv isste vel ingen av oss helt hva vi sku gjøre, men hva kan man gjøre utenom å vente på at han, eller "Den" skal roe seg liksom...Hehe.

Hadde kamera kommet, så hadde jeg nok flippet enda mer, stakkars Falco!... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Er vel først fra fjerde generasjon at de potensielt kan stambokføres etter typegodkjenning?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...