Gå til innhold
Hundesonen.no

Marley


Linda Marie

Recommended Posts

Noen her som har lest boken Marlig av John Grogan?

Jeg har nå kommet til side 200 og jeg har aldri vridd meg i latter og grått så øynene blir hovne av en bok om en hund før. Nå er boken også blitt til film. marley and me- the movie Og den skal jeg se når jeg har lest ut boken.

Anbefales på det varmeste!

post-3122-1234352797_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har lest, opptil flere ganger til og med :ahappy: Er vel så godt som yndlingsboken min og har til og med skrevet en analyse av den på 4 sider i engelsken på skolen så kan vel si jeg liker den godt :ahappy: Men vet ikke helt om jeg vil se filmen! Føler den kommer til å ødelegge litt, som alle andre filmer som blir laget ut av boka :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt på å pisse på meg når jeg så traileren, så jeg må definitivt se filmen! Var som å se Luna i gul utgave.... :whistle:

Orker ikke lese boka, liker ikke sånne type bøker :ahappy: Må ha teoretiske faktabøker for å holde interessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boka er vidunderlig, og filmen erbra,selv om det er litt vel fjonge skuespillere i forhold til hverdagspersonene i filmen.

Jeg mener:jennifer Anniston og herr Owens..

Vær dog forberedt på å tute godt og grundig på slutten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPOILER!!!!

Men syns dere ikke synd på den stakkars hunden på slutten av boka som burde vært avlivet for lenge siden da?

:huh:

Hmmmmmm... Du kan så si. Tenkte det noen ganger jeg og. Hunden ble vel slått og sparket i boka om jeg ikke husker helt feil. Dette ser man ikke i filmen da. Filmen var underholdende, men jeg hadde aldri i livet giddet ha en slik hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har lest boken- funker denne for en snart 11 år gammel jente? Jeg er på leit etter noe lesestoff som vi kan kose oss med sammen. Det ble liksom slutt etter HP's siste bok *Sutre*

Ja! Livets realiteter på godt og vondt. Datteren min på snart 13 skal lese den etter meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Livets realiteter på godt og vondt. Datteren min på snart 13 skal lese den etter meg.

Bra! Da kan jeg sette meg ned og bestille den. Den blir nok "offer" for høytlesing i sofakroken med en kopp te i hendene:) Kjempe kos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Her anbefalte også veterinæren Hill's i/d, helst boksmat men den er så dyr så jeg gikk for tørrfor. Min ble fin i magen etter to dager på i/d, i tillegg til Zoolac og Canikur. Går du for tørrfor er det viktig å bløte det opp først.
    • Høres ut som dere har det meste på stell! Kjør på tenker jeg 😁
    • Hill’s ID boksemat har vært redningen de gangene jeg har hatt erfaring med skikkelig mage-/tarminfeksjon hos hund, ikke vet jeg hvorfor denne maten er så effektiv sammenlignet med vanlig skånekost, men det er det. Burde brukes etpar dager lenger enn man tror er nødvendig, og gjerne også DiaTab eller medisinsk kull som tilskudd.
    • Vil gjerne høre deres erfaringer om hund og diare, om hvor langvarig en mage-/tarminfeksjon kan være:  Tispen min er snart 9 år gammel. For halvannen uke siden fikk hun løs mage/diare. Etter noen dager ga jeg henne probiotika, uten at det så ut til å hjelpe.  Tok kontakt med veterinærklinikken, der klinikksekretæren mente at det ikke var noen grunn til konsultasjon så lenge hun var pigg og hadde matlyst. Hun foreslo å bruke Webiotic.  Tispen fikk Webiotic i tre dager, og avføringen ble normal. Nå, tre dager etter avsluttet kur, har diareproblemet kommet tilbake (oppe to ganger i natt...). Jeg har gitt henne probiotika. Det er nå helg, og problemet er jo ikke akkurat akutt. Men har tenkt å ta kontakt med veterinæren igjen på mandag.  Jeg vet jo ikke om klinikken vil mene om tispen "kvalifiserer" til konsultasjon, siden dette ikke ser ut til å gi seg. Bør jeg insistere? I bakhodet lurer jo tanken på tarmkreft. Men altså, hunden virker pigg og spiser. Hadde blod i avføringen tidlig i sykdomsperioden, men ikke nå.  Noen som har noen erfaringer å komme med?  
    • Så denne tråden nå og vil bare skyte inn noe; Det er altfor tidlig å forvente noen som helst grad av renslighet for en valp på den alderen. Den har ikke rukket å utvikle blærekontroll nok til å engang vite i forkant når den må på do. Den vet det ikke før den plutselig tisser seg ut. Nå er det en stund siden du skrev innlegget, og jeg antar at du har begynt å se forbedringer på denne fronten den siste tiden?    
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...