Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpene 2009!

ToneS

Recommended Posts

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg også!! En dalmisvalp blir født i slutten av mnd om alt går som det skal :D så da er det bare å håpe på at det er ei lita tispe blandt dem!

Skrevet
Jepp :D

Gratulerer :D Hvilken rase og når? Enten så er jeg treig med å få med meg ting eller så er ikke blitt ropt så høyt om det, hehe :rolleyes:

Skrevet
Gratulerer :D Hvilken rase og når? Enten så er jeg treig med å få med meg ting eller så er ikke blitt ropt så høyt om det, hehe :rolleyes:

Hollandsk gjeterhund korthåret :D Jeg skal mest sannsynlig ha en tispe etter Qaala, men jeg er også i kontakt med andre oppdrettere.

Skrevet
Hollandsk gjeterhund korthåret :D Jeg skal mest sannsynlig ha en tispe etter Qaala, men jeg er også i kontakt med andre oppdrettere.

Hollendere er nyyydelige hunder. Vi har flere langhårede her oppe i trøndelag, fra Trontoppens kennel. Men jeg har forstått det slik at korthårsvarianten er mer brukshund?

Skrevet

Jeg å håper jeg kan skrive i denne i løpet av sommeren... men tispa er vrang og vil ikke få løpetid *sukk*. Så vi får håpe jeg får skrevet i 2009 tråden og ikke i 2010 tråden

Skrevet
Hollendere er nyyydelige hunder. Vi har flere langhårede her oppe i trøndelag, fra Trontoppens kennel. Men jeg har forstått det slik at korthårsvarianten er mer brukshund?

Det stemmer :D Det er veldig mye malinois blandet inn i de korthårede, det er det ikke i strihår og langhår.

Skrevet

Glemte og si at det blir dvergpuddel tispe, og om alt går etter planen så blir det brun :D

Jeg har satt meg opp på flere valpelister :D

Jeg er så valpesyyyyyyk! :D

Skrevet

Jeg håper også på valp i løpet av året, har kontakt med to aussieoppdrettere som venter flere kombinasjoner hver, men fra samme linjer. Også planlegger jeg jo et par kull selv i løpet av året da, men da skal jeg mest sannsynlig ha fôrvert/deleier om det blir noe pent å ta vare på.

Skrevet

Vi henter forhåpentligvis en valp helt i slutten av mars :D Så da skal jeg legge ut bilder her.

Edit:

Det kommer en liten Korthåret Collie tispevalp hit iløpet av noen måneder hvis alt kom som planlagt :D

Hvem skal du ha fra? :D

Skrevet

Så spennende. Den rasen var jo virkelig vakker :D

Skrevet

Jeg skal ikke ha valp i år, men Chili skal forhåpentligvis ha et kull. Så det blir jo et spennende valpeår for oss sånn sett. :D

Skrevet

skal legge inn bilde av Yakita'n min når jeg har henta ho :D er søren ikke lenge til nå, til lørda'n er det bare å dure ned til Skåne og hente ho :D gleder meg MASSE :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...