Miriam Skrevet 6. Februar 2009 Rapporter Skrevet 6. Februar 2009 Nå er jeg omsider ferdig med hjemmesiden til Josie, man blir vel egentlig aldri helt ferdig med en side, men sånn foreløpig. Jeg vil gjerne vite hva dere synes om den, hva som er bra, hva som bør bli bedre og hva dere evt savner - så får jeg se om jeg får til å etterkomme ønskene
HildeM Skrevet 6. Februar 2009 Rapporter Skrevet 6. Februar 2009 Sier det igjen her jeg: Synes siden ble fin!
Miriam Skrevet 6. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Februar 2009 Tusen takk! Men gjestebok, sa du... Forslag til noen som er gode? Gjerne noen som lar meg sperre enkelte IP-adresser, f.eks.. Jeg har brukt nuffe.net sin før, men jeg synes den er litt... stygg?
HildeM Skrevet 7. Februar 2009 Rapporter Skrevet 7. Februar 2009 Jeg bruker smartgb.com. Den er egentlig helt grei. Den er enkel å forandre m.t.p. farger, størrelser og utseende ellers. Den har litt tekstreklame (google), men det er ikke så ille. Du får også en kode du kan lime inn på siden din (den med iframe) og vips har du gjestebok.
Peers Skrevet 7. Februar 2009 Rapporter Skrevet 7. Februar 2009 Synes siden er fin jeg Flott at det ordnet seg med albumene!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar