Gå til innhold
Hundesonen.no

Boxeren Bajas


Identity

Recommended Posts

Hei, ja da er det bestemt. Jeg skal ha boxer valp.

I morgen skal jeg dra og se på dem og velge hvilken av de tre jeg vil ha...

4 ukers bilder fra oppdretter:

020220090729204c0ac79abb4c0d89.jpg

Hann 1. Bilde 1

020220090734ce842e03508a44208a.jpg

Hann 1, Bilde 2

0202200907357571d81ed172435d9b.jpg

Hann 2, Bilde 1

020220090737f90291eea3c442aa89.jpg

Hann 2, Bilde 2

020220090740c0f78957662a426da4.jpg

Hann 3, Bilde 1

020220090743b2b701578f0a48aea3.jpg

Hann 3, Bilde 2

De er født 5.januar 2009

Så man kan si jeg gleder meg...

Avtalt at jeg skal hente hann jeg velger hjem den 25.februar...

Den er forresten fra Boxerdalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar
Nommin! Så søte da! :icon_cry: Tror ikke jeg hadde klart å plukke ut en av de tre. Alle like søte. hehe. Lykke til da! :icon_confused:

Det er kjempe vanskelig å velge en av dem:icon_confused:

Men jeg kommer til å ta den som vil være mest hos meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempe vanskelig å velge en av dem :icon_confused:

Men jeg kommer til å ta den som vil være mest hos meg...

Burde du ikke ta den som har den personeligheten/kroppsbyggningen/oppførselen du tror kunne passe for deg? :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært å sett :)

Jeg så på alle og lekte litt med dem men det var en som, skilte seg ut fra starten av.

Det var nr:1 og den ble det :yes:

Jeg hadde sett meg ut nr:2 eller nr:3.

Det ble faktisk nr:1. Hann var den som var roligst hos meg og bare slikket, beit ikke heller.

Etter et koselig valpe besøk var vi i sverige...

Det var dårlig vær, det snøde som bare det.

På vei hjem på avkjøringen til moss mistet bilen veigrepet, og suste inn i autovernet i Ca 70-80 KM/t :shocked:

Så bilen var ukjørbar og kunne vel bare skrotes.

så vi ble tauet til en bensin stasjon, derfra tok vi taxi til den siste ferga til horten fra moss.

Faren til ida (dama mi) kom og hentet meg i horten og kjørte meg hjem.

Jeg var hjemme klokka 1 i natt.

Vi hadde litt vondt i kroppen i går, men det går bedre nå :blink:

Jeg er mest glad for at det ikke var med verken valp eller andre dyr.

Bilen blir vel hentet i skrivende stund så får håpe det går bra.

JEG ER GLAD DET GIKK SÅ BRA SOM DET GIKK.

NB: Bilder av valpene kommer senere, orker ikke det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med valpevalg, og fryktelig ekkelt når sånn skjer, enda godt at det gikk bra med alt levende! (bilen er tross alt bare en ting.)

Lykke til med valp! (jeg får min basenji nå den 14.februar, så ikke fullt så lang ventetid.) :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med valpevalg, og fryktelig ekkelt når sånn skjer, enda godt at det gikk bra med alt levende! (bilen er tross alt bare en ting.)

Lykke til med valp! (jeg får min basenji nå den 14.februar, så ikke fullt så lang ventetid.) :yes:

Da gleder du deg tenker jeg :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bildene:

08022009052443c66a3e5f954ec3af.jpg

Valp nr: 3 på bildet, en skikkelig ramp :D

08022009051085cceff64df14e68b4.jpg

Valp nr: 4 denne var/er solgt. Men søt det var den.

08022009055849394c36aa714afcb4.jpg

Her sover de, den lengst ned på bildet er den jeg valgte.

080220090544a67ed44670fb44088a.jpg

Her er hann jeg skal ha, han er så søt ;)

080220090543daf21804d91f47fdbd.jpg

Hann halvveis utenfor kassa skal jeg ha :D De er flotte alle sammen...

0802200905100d2b298ae07643b38a.jpg

Hann inntil den hvite skal jeg ha. Jeg gleder meg til å hente hann :D:P

Dette var alt jeg hadde...

Eller kan dere besøke hjemmesida min Besøk min hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...