Gå til innhold
Hundesonen.no

Boxeren Bajas

Identity

Recommended Posts

Skrevet

Hei, ja da er det bestemt. Jeg skal ha boxer valp.

I morgen skal jeg dra og se på dem og velge hvilken av de tre jeg vil ha...

4 ukers bilder fra oppdretter:

020220090729204c0ac79abb4c0d89.jpg

Hann 1. Bilde 1

020220090734ce842e03508a44208a.jpg

Hann 1, Bilde 2

0202200907357571d81ed172435d9b.jpg

Hann 2, Bilde 1

020220090737f90291eea3c442aa89.jpg

Hann 2, Bilde 2

020220090740c0f78957662a426da4.jpg

Hann 3, Bilde 1

020220090743b2b701578f0a48aea3.jpg

Hann 3, Bilde 2

De er født 5.januar 2009

Så man kan si jeg gleder meg...

Avtalt at jeg skal hente hann jeg velger hjem den 25.februar...

Den er forresten fra Boxerdalen.

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
så gøy :icon_confused:

jeg vil også ha boxer når jeg flytter ut, men det er jo ikke sikkert :icon_cry:

lykke til :(

Takk for det :lol:

Guest Luckystaff
Skrevet

åå...så nydelige... :icon_confused: Kan tenke meg du gleder deg nå! :icon_cry:

jeg vil gjerne se flere bilder etter besøket...:(

Skrevet
åå...så nydelige... :( Kan tenke meg du gleder deg nå! :icon_confused:

jeg vil gjerne se flere bilder etter besøket...:lol:

Jeg gleder meg som bare det :icon_cry:

Skal prøve og se om det blir noen brukbare bilder i morra...

Skrevet
Nommin! Så søte da! :icon_cry: Tror ikke jeg hadde klart å plukke ut en av de tre. Alle like søte. hehe. Lykke til da! :icon_confused:

Det er kjempe vanskelig å velge en av dem:icon_confused:

Men jeg kommer til å ta den som vil være mest hos meg...

Skrevet
Det er kjempe vanskelig å velge en av dem :icon_confused:

Men jeg kommer til å ta den som vil være mest hos meg...

Burde du ikke ta den som har den personeligheten/kroppsbyggningen/oppførselen du tror kunne passe for deg? :icon_cry:

Skrevet
Burde du ikke ta den som har den personeligheten/kroppsbyggningen/oppførselen du tror kunne passe for deg? :)

Jo, det er sant.

Nå skal jeg dra :)

Skrevet

Da har jeg vært å sett :)

Jeg så på alle og lekte litt med dem men det var en som, skilte seg ut fra starten av.

Det var nr:1 og den ble det :yes:

Jeg hadde sett meg ut nr:2 eller nr:3.

Det ble faktisk nr:1. Hann var den som var roligst hos meg og bare slikket, beit ikke heller.

Etter et koselig valpe besøk var vi i sverige...

Det var dårlig vær, det snøde som bare det.

På vei hjem på avkjøringen til moss mistet bilen veigrepet, og suste inn i autovernet i Ca 70-80 KM/t :shocked:

Så bilen var ukjørbar og kunne vel bare skrotes.

så vi ble tauet til en bensin stasjon, derfra tok vi taxi til den siste ferga til horten fra moss.

Faren til ida (dama mi) kom og hentet meg i horten og kjørte meg hjem.

Jeg var hjemme klokka 1 i natt.

Vi hadde litt vondt i kroppen i går, men det går bedre nå :blink:

Jeg er mest glad for at det ikke var med verken valp eller andre dyr.

Bilen blir vel hentet i skrivende stund så får håpe det går bra.

JEG ER GLAD DET GIKK SÅ BRA SOM DET GIKK.

NB: Bilder av valpene kommer senere, orker ikke det nå.

Skrevet

Gratulerer med valpevalg, og fryktelig ekkelt når sånn skjer, enda godt at det gikk bra med alt levende! (bilen er tross alt bare en ting.)

Lykke til med valp! (jeg får min basenji nå den 14.februar, så ikke fullt så lang ventetid.) :blink:

Skrevet
Gratulerer med valpevalg, og fryktelig ekkelt når sånn skjer, enda godt at det gikk bra med alt levende! (bilen er tross alt bare en ting.)

Lykke til med valp! (jeg får min basenji nå den 14.februar, så ikke fullt så lang ventetid.) :yes:

Da gleder du deg tenker jeg :blink:

Skrevet
Du valgte min favoritt! :) Gleder meg til du får gullet hjem og vi kan møtes for tur :blink:

Ja, det blir bra :yes:

Skrevet

Her er bildene:

08022009052443c66a3e5f954ec3af.jpg

Valp nr: 3 på bildet, en skikkelig ramp :D

08022009051085cceff64df14e68b4.jpg

Valp nr: 4 denne var/er solgt. Men søt det var den.

08022009055849394c36aa714afcb4.jpg

Her sover de, den lengst ned på bildet er den jeg valgte.

080220090544a67ed44670fb44088a.jpg

Her er hann jeg skal ha, han er så søt ;)

080220090543daf21804d91f47fdbd.jpg

Hann halvveis utenfor kassa skal jeg ha :D De er flotte alle sammen...

0802200905100d2b298ae07643b38a.jpg

Hann inntil den hvite skal jeg ha. Jeg gleder meg til å hente hann :D:P

Dette var alt jeg hadde...

Eller kan dere besøke hjemmesida min Besøk min hjemmeside

Skrevet

Her er 5 Ukers bilder av valpen:)

0802200909292212b689135b47f9b2.jpg

Bilde:1. Han er flott :D

0802200909302d6a9d8ae6ab496588.jpg

Bilde:2. Hann ser større ut for hver gang jeg ser hann :shocked:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette avhenger nok en del av individ, men jeg tenker nå at både puddel og bichon-rasene er gode alternativer. Jeg mistenker at puddel generelt er mindre sære enn bichon, men de har også sine særegenheter. Jeg vil anbefale dere å dra på utstilling eller rasetreff for de ulike rasene og møte ulike individer og oppdrettere og eiere av alternativene, så får dere litt mer følelse med hvordan de er. En del av de små terrierrasene kan også være allergivennlig. De er strihåret og må nappes. Men de kan også være en del striere, ha mye jaktlyst og krever mer aktivitet.
    • Det kan være verdt å prøve ut ulike fôrtyper, men også gi lakseolje som tilskudd. Hvis hunden allerede er sensitiv så kanskje prøve ut sensitiv-fôr fra noen merker? RC er stort og kommersielt, og er nok helt greit fôr. Selv brukte jeg svenske Robur kombinert med Vom de siste årene og var veldig fornøyd med det. Acana og Orijen er populære merker som er ganske bra. 
    • Hei! Jeg har en Engelsk Toy Terrier gutt på litt over 4år. Han mister nesten all pels på vinteren for så å bli litt bedre på sommeren. Har pels på hodet og labber og litt på ryggen. Men han er så å si nakenhund nå. Pratet med ei som hadde samme problemet med sin Dvergpincher. Men så var det ei venninne av hu som passet hunden i en måneds tid. Og hun hadde visst byttet ut fôret og hunden hadde plutselig fått fin pels over hele. Hun husket ikke hvilket fôr det var, men hun trodde det ble solgt på butikken. Jeg bruker Royal Canin Small Dogs. Og det hadde hun og brukt, men hun synes ikke det var et bra fôr... Har en gutt til som har helt fin pels. De spiser de samme tingene. Ingen av de tåler noe med and i, de blir skikkelig dårlige i magen av det. Lurer på om det er noen andre som har hatt samme problem med sin hund og funnet en løsning?  Det skal sies at han er veldig følsom til vaskemiddelet vi bruker når klærne hans vaskes så vi bruker Nautral for det er det mildeste jeg har funnet.
    • Hei! Vi har en hund som begynner å bli en gammel mann og jeg er derfor på leting etter det som skal bli familiens neste familiemedlem etter han blir borte. I den forbindelse trenger jeg deres kloke hoder. Vi er en familie på tre, med et barn på 8 år. På grunn av allergi har vi vurdert det slik at Bichon Havanais og dvergpuddel fremstår som de mest aktuelle rasene.   Vi har en Havanais nå og han er litt spennende eksemplar. Fra han var valp har han vært ganske sær. Han er blant annet veldig lite kosete, ekstremt lite tilpasningsdyktig og har alltid hatt vanskeligheter med å slå seg til ro, så jeg kjenner vel han egentlig ikke igjen når jeg leser typiske rasebeskrivelser (nå fikk jeg dårlig samvittighet, så må legge til at han selvfølgelig er verdens beste hund!). Sønnen min har noen utfordringer blant annet på skolen og han trenger derfor å komme hjem til en bestevenn. Det var i søken på dette jeg kom over puddel, som jeg ser ofte blir brukt som terapihunder. Men når jeg leser rasebeskrivelser virker det som om Havanaise i all hovedsak er fantastiske med barn, mens det for puddler fremstår mer som om de kan være gode med barn. Så jeg lurer på om dere har noen erfaringer med disse rasene, gjerne begge? Vi kommer til å dele ansvaret med min mor som bor i samme hus, så den kommer ikke til å være noe særlig alene. Pelsstell er heller ikke noe problem. Krysser fingrene for at noen kan hjelpe oss i valget:)
    • Da er operasjon utført og alt gikk fint, vi er snart igjennom første døgnet og ho har gjort sitt benødne også slapper mye av i senga si. Ho har ikke spist enda men det kommer med tiden tenker jeg etter narkose og sånt så er jo det veldig normalt så. Godbiter har ho spist men ikke veldig mat interessert enda. Men alt i alt virker det veldig bra med ho ettersom forholdene. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...