Kathja Skrevet 5. Februar 2009 Rapporter Skrevet 5. Februar 2009 Jeg fikk nytt kamera til jul,cannnnooon gøy da jeg ikke har snøring Her er noen bilder,ikke helt bra men bra nok for en som meg : Hæææ sa du mus? Hvor er'n? Jeg hørt'n ! Der er'n! Skal ta deg jeg! Ellers er'n bare vakker i snøen Tok bilde av alt håret jeg fjerna ut av ørene hans i dag ,skulle tro jeg hadde barbert en puddel Her sovnern nesten,makan til kamera mas
netteliten Skrevet 6. Februar 2009 Rapporter Skrevet 6. Februar 2009 Grattis med kjempe fint kamera og moro å se en så fin hund!
Miriam Skrevet 6. Februar 2009 Rapporter Skrevet 6. Februar 2009 Gratulerer med nytt kamera, og han ser superkul ut! Likte særlig det siste bildet og bildene når han skal fange musa. Superkul!
-Mia Skrevet 6. Februar 2009 Rapporter Skrevet 6. Februar 2009 Nydelig hund! Men så mye hår i øra da, må jo bare le
Blondiemamma Skrevet 6. Februar 2009 Rapporter Skrevet 6. Februar 2009 Han har jo nesten en hel dvergschnauzer i øra jo! Flotte gutten
LeneG Skrevet 6. Februar 2009 Rapporter Skrevet 6. Februar 2009 Så nudelig gutt Det siste bildet er så skjønt. De nyyydelige bedrøvelige øynene. Leonbergere er vakre.
Kathja Skrevet 7. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Februar 2009 takk for flotte kommentarer og at ingen pirka på meg for mine ehm manglendes foto-egenskaper Han er en go gutt ja...
Kathja Skrevet 9. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Februar 2009 Tok noen flere i dag,dægern så kaldt (-17c her) uten votter på--- Her trimmer han et tre-pinne er pinne uansett om den sitter fast eller ikke! Grr draaaaa En pen liten bjørk .. en plante jeg ikke vet hva er
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar