aggero Skrevet 4. Februar 2009 Rapporter Skrevet 4. Februar 2009 Trenger et guttenavn til en svart Kleinspitz valp! Any ideas? Samboeren har nevnt Max og Dexter, men jeg vet ikke
Guest Luckystaff Skrevet 4. Februar 2009 Rapporter Skrevet 4. Februar 2009 Skal det være på en spesiell bokstav eller noe? jeg har alltid likt norrøne navn...kanskje det kunne være noe?
thomas84 Skrevet 4. Februar 2009 Rapporter Skrevet 4. Februar 2009 Foreslår at dere velger et navn på to stavelser.
aggero Skrevet 4. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Februar 2009 Trenger ikke være en spesiell bokstav, men gjerne et navn med en S-lyd i (har hørt at hunder lettere reagerer på det..?)
Ingidano Skrevet 4. Februar 2009 Rapporter Skrevet 4. Februar 2009 Er vel katter som reagerer på s-lyd? Her er en link til mange navn: http://www.behindthename.com/
aggero Skrevet 4. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Februar 2009 Ikke vet jeg.. Mulig det er katter. Hehe
Nowisclee Skrevet 4. Februar 2009 Rapporter Skrevet 4. Februar 2009 Atmos, Andrej, Atres, Benzo, Brian, Boero, Cizco, Chivas, Centro, Danny, Dinero, Detro, Exel, Enco, Erwen, Farco, Frisco, Filip, Gastro, Geron, Gizmo, Hero, Hotres, Hamto, Ilco, Irkon, Intero, James, Jerci, Jasper, Klaus, Keiro, Karmo, Limo, Lesto, Lando, Minero, Maico, Mikko, Nisper, Naipo, Nenco, Orci, Otren, Oliver, Pronto, Pedro, Paerno, Ricco, Reismo, Rausmes, Sito, Seico, Sparcus, Ticco, Trym, Taigo, Untroc, Ulrik, Ulv, Vergo, Vito, Vreco, Waitan, Werno, Wrong, Xander, Xanto, Xermi, Yanto, Yelp, Yatos, Zervas, Zores, Ziento, Ørn, Ørjan, Øcron, Åge, Åberg, Åsmund.
SiriEveline Skrevet 4. Februar 2009 Rapporter Skrevet 4. Februar 2009 Hmm, må si at jeg likte KEVIN! Og har ikke så veldig mange forslag akkurat, men som sagt to stavelser og lett og si.. andre kommandoer som nei, bra osv. skal jo være én stavelse. Også skal det ikke ligne på så mange andre kommandoer man ønsker å bruke. Ellers er tydelige lyder som R og S ofte greie å ha med. Men Kevin er jo et skarpt og tydelig navn, bedre en f.eks. Murre (selvom det er hele to r'er).
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar