Gå til innhold
Hundesonen.no

Doggygardens Looks Like A Million


PsychoLynx

Recommended Posts

Uff, blir bare trist når jeg ser slike sammengrodde spaniels.. :lol: Får håpe det bare er unghundpelsen i vill vekst, og at den som har ansvaret for hunden tar pelsstellet på alvor etterhvert. Men det var fine bilder! :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, blir bare trist når jeg ser slike sammengrodde spaniels.. :lol: Får håpe det bare er unghundpelsen i vill vekst, og at den som har ansvaret for hunden tar pelsstellet på alvor etterhvert. Men det var fine bilder! :yes:

Nja nja, jeg er halvveis enig, men jeg har sett MYE verre enn det der altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja nja, jeg er halvveis enig, men jeg har sett MYE verre enn det der altså...

Selvfølgelig finnes det verre, og denne unghundperioden ser jo nesten aldri bra ut uansett.. :icon_confused:

Jeg synes bare det er litt standard; at hvis eieren ikke er interessert i utstilling, så er det sjelden h*n gidder å stelle pelsen heller. Jeg ser stort sett bare sammengrodde spaniels når jeg ser noen (som jeg ikke kjenner fra før), og det er trist. Det finnes en cocker her i mitt naoblag, og han er utrolig velstelt hele tiden - en fryd å se på! Han er forøvrig ganske gammel (11 år?), og det er så fint å se at eieren fremdeles bryr seg om pelsen, selv om hun antageligvis ikke stiller hunden (lenger). :icon_cry:

Ja, jeg syns ikke dette er ille... Null klumper og sånn i pelsen hans.

Neida, det finnes som Anette sa verre tilfeller. Flott at pelsen ikke klumper. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en del fluffy valpepels der også som vel pleier å være klar til å felles rundt sju-ti måneders alder.

Så lenge de er flokefrie, kan de se så lurvete ut de vil for meg. Det er klart det sikkert ville hjelpe litt på snøklumper og kanskje gjøre det litt mer behagelig for han å ta av litt av tøflene hans, men så lenge han børstes skikkelig er det vel ikke det store problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...