Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater 31. januar og 1. februar


Guest Jonna

Recommended Posts

Skrevet
Bailey ble stilt ut for første gang i går i en alder av 18 mnd. Lille tullegutten til mor fikk først CK, HURRA i leiren så ble han BIR unghund og BIM i åpen og tok selvsagt CERTET :) Snakk om debut! Måtte bare skryte litt :)

Gratulerer så mye! Absolutt lov å skryte litt da :)

  • Svar 173
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

*bøyer oss i støvet for alle fantastiske resultater* en ekstra gratulasjon selvsagt til BP og Lilli's grand-slam i helgen, og Siri og Willy :) :)

Skrevet
Bailey ble stilt ut for første gang i går i en alder av 18 mnd. Lille tullegutten til mor fikk først CK, HURRA i leiren så ble han BIR unghund og BIM i åpen og tok selvsagt CERTET :) Snakk om debut! Måtte bare skryte litt :)

Gratulerer! :)

Skrevet
Bailey ble stilt ut for første gang i går i en alder av 18 mnd. Lille tullegutten til mor fikk først CK, HURRA i leiren så ble han BIR unghund og BIM i åpen og tok selvsagt CERTET :) Snakk om debut! Måtte bare skryte litt :)

Gratulerer så mye! :)

Men dere stilte vel ikke på Hellerudsletta?

Skrevet

sånn heeelt OT

sitter å sjekker resultater på dogweb her, og når det står 0JK KIP, hvilken teller?

Er det 0 det menes? eller hva?

HÅper noen av dere garvede utstillingsfolk kan svare på dette, jeg skjønner ikke hvordan det henger sammen.

og bare sånn for å avkrefte det er ikke mine hunder det dreier seg om :D

Skrevet
sånn heeelt OT

sitter å sjekker resultater på dogweb her, og når det står 0JK KIP, hvilken teller?

Er det 0 det menes? eller hva?

HÅper noen av dere garvede utstillingsfolk kan svare på dette, jeg skjønner ikke hvordan det henger sammen.

og bare sånn for å avkrefte det er ikke mine hunder det dreier seg om :D

Jeg tolker det som "ikke premiert i junior klasse", kan ikke premieres: KIP.

Skrevet
Jeg tolker det som "ikke premiert i junior klasse", kan ikke premieres: KIP.

ok

jeg tenkte med en gang på 0 som premie grad jeg. Takk for svar :D

Skrevet
Det hadde faktisk vært et skikkelig kult arrangement! Sosialt og spennende, og samtidig en liten inntektskilde til forumet (det er alltid nødvendig!) :D

Ja, hadde vært morro det!

En bitteliten ring for blandingshundene også da eller, bare for morro skyld? :o

Og MASSE gratulerer til alle sammen som er fornøyde, og bedre lykke neste gang til de som ikke er fornøyde(men de var det vel ikke så mange av?)

Skrevet

Må snike inn litt skryt til mamman til Kahlo jeg da. Hun ble Bir begge dagene og 2. i gruppa på lørdag. :D

Guest Dratini
Skrevet
Må snike inn litt skryt til mamman til Kahlo jeg da. Hun ble Bir begge dagene og 2. i gruppa på lørdag. :D

Næmmen! Er det Eli-barn du har???

Guest Dratini
Skrevet
Yep. :D

Jeg har vært hjemme hos oppdretterne til Kahlo mange ganger :o Kjempetrivelige er de :P

Skrevet
Jeg har vært hjemme hos oppdretterne til Kahlo mange ganger :o Kjempetrivelige er de :P

Åh moro! Ja, de er herlige. :D

Skrevet
Må snike inn litt skryt til mamman til Kahlo jeg da. Hun ble Bir begge dagene og 2. i gruppa på lørdag. :D

Oh, er det mamma'n til Kahlo?

Jeg la merke til henne med en gang jeg så henne (jeg var ringsekretær i raseringen på søndagen), og digger måten hun viste seg på - løp som en gud og sto som om hun eide ringen. En shower som vet at hun er vakker! Og slik attitude liker jeg.

Og jeg sto faktisk og tenkte på Kahlo hele tiden under rasebedømmelsen, og prøvde å huske om hun var like stor, for jeg syntes enkelte av hannhundene virket digre. Hva er mankehøyden på riesengutter? X'en virket så liten i mitt hode sammenlignet med disse...

Skrevet
Hahaha! Teite nikkedamen :P

:P

Ja, hadde vært morro det!

En bitteliten ring for blandingshundene også da eller, bare for morro skyld? :D

Så klart!

Må snike inn litt skryt til mamman til Kahlo jeg da. Hun ble Bir begge dagene og 2. i gruppa på lørdag. :o

Å, så moro! Satser på at vi ser Kahlo i ringen snart og da? :P

Skrevet
Oh, er det mamma'n til Kahlo?

Jeg la merke til henne med en gang jeg så henne (jeg var ringsekretær i raseringen på søndagen), og digger måten hun viste seg på - løp som en gud og sto som om hun eide ringen. En shower som vet at hun er vakker! Og slik attitude liker jeg.

Og jeg sto faktisk og tenkte på Kahlo hele tiden under rasebedømmelsen, og prøvde å huske om hun var like stor, for jeg syntes enkelte av hannhundene virket digre. Hva er mankehøyden på riesengutter? X'en virket så liten i mitt hode sammenlignet med disse...

Eli er en showdronning av de sjeldne, og det er det hun vinner på for hun er egentlig litt stor. Dvs hun er innenfor rasestandarden med et nødskrik. Men hadde ikke hun hatt det drivet og den attituden hun har, så hadde hun aldri vunnet så mye som hun har gjort. En helt fantastisk hund er hun :rolleyes2:

Skrevet
Oh, er det mamma'n til Kahlo?

Jeg la merke til henne med en gang jeg så henne (jeg var ringsekretær i raseringen på søndagen), og digger måten hun viste seg på - løp som en gud og sto som om hun eide ringen. En shower som vet at hun er vakker! Og slik attitude liker jeg.

Og jeg sto faktisk og tenkte på Kahlo hele tiden under rasebedømmelsen, og prøvde å huske om hun var like stor, for jeg syntes enkelte av hannhundene virket digre. Hva er mankehøyden på riesengutter? X'en virket så liten i mitt hode sammenlignet med disse...

Eli er vakker - og like trivelig som hun er vakker. :icon_cry:

Kahlo er bittelita i forhold til endel av hanhundene, og mamman sin, - hun er vel såvidt over minstemålet på 60, mens maxmålet er 70. Og er nok endel hanhunder som er litt over 70 også. X'en er vel litt høyere enn Kahlo?

Å, så moro! Satser på at vi ser Kahlo i ringen snart og da? :rolleyes2:

Æh... Ikke hold pusten mens du venter. :blink:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...