Gå til innhold
Hundesonen.no

Tyggebein fra dyrebutikk vs dagligvarebutikk


Rottisembla

Recommended Posts

Hei som tittelen tilsier, lurer jeg på om det er like stor forskjell på tyggebein og snacks, fra dyrebutikk vs daligvarebutikk som på hundeforet? Jeg ville jo aldri fort hunden min på for fra dagligvarebutikken. Derimot kjøper jeg rett som det er tyggebein og annet tyggegreier når jeg er på butikken. Prisen er ikke så stor forskjell på, men hvordan er det med kvaliteten, har en mistanke om at det er en del mer salt i de fra dagligvarebutikken etter som hunden drikker en del mer etter slike bein vs bein fra dyrebutikken......

Så synspunkt/meninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Tviler på om det spiller noen som helst rolle..

Tyggebein, godiser og slikt skal vel ikke akkurat utgjøre noen større del av kosten til hunden, så du kommer neppe til å merke noen forskjell.

Dog er det forskjell fra tyggebein til tyggebein - noen varer nærmest evig, mens andre blir gafflet ned i magen på null-tid.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggebein er det vel ikke så stor forskjell på bortsett fra at dyrebutikken har jo mye større utvalg.

Griseører derimot er riktig stakkarslig i butikken i forhold til i dyrebutikken.

Har til og med fått ører som este når de ble våte. Skulle tro de var laget av papp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det spiller noen stor rolle med små godbiter, men når det kommer til "fesrkvarer" som griseører, labber, haler ol, ville jeg ikke kjøpt noe annet sted enn i dyrebutikker. De på Rimi er for det første ikke norske, og de er ikke på langt den er så ferske som de i dyrebutikken. Syns ofte de fra rimi lukter høgg når de blir tygget på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Griseører kjøper jeg ikke lengre fra dyrebutikker da jeg ved flere tilfeller har funnet dyr i dem. Griseørene på Rema har jeg til dags dato ikke funnet uvedkommede gjester i.

Det er litt guffent når du vil gi hunden noe godt, og bikkja rett etter begynner å snøfte, og det triller ut små hårete dyr :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...