Gå til innhold
Hundesonen.no

Orrehallen 16 oktober


jaktlykke

Recommended Posts

Jeg og ulldotten skal.. :P

Vet Silje skal..

Diego skal stilles, og jeg har heller ikke fått noen mail, eller noenting i posten enda.. *nerver* :P

Du burde kanskje ta kontakt med arrangørene da :P Hender de surrer med PM'en... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt da! Da treffes vi i alle fall :P Jeg har også nerver, så bare slapp av, hihi! Amigo er på sitt mest pubertale for tiden, så det skal bli veldig interessant å se hvordan han oppfører seg ja! Så lenge han ikke stikker hodet opp mellom beina på dommeren for å snuse, så skal jeg være sjeleglad :oops: Neida, det går sikkert bra det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha kjent panikken sige innover meg etter å ha snakket med Silje og Gunn hvor de forteller at min rase ikke er nevnt, og at faktisk ingen i gruppe 7 heller er påmeldt!!!! så tok jeg en telefon til diverse menn som har med Orreutstillingen å gjøre #-o

For dette måtte jo sjekkes ut kan du vite!

Jeg fikk snakke med en hyggelig kar som sa at dette skulle ordne seg; jeg har jo betalt for lengt via nettbank og har kvittering. Så jeg skal bare ta med med bikkja, kvittering og alle papirer ned dit i 10 tida, og snakke med sekretariatet. Dersom det ble problemer, skulle jeg bare spørre etter han 8) . Siden Amigo (han hadde aldri hørt om rasen og ville veldig gjerne se ham når jeg kom ned) ikke hadde gruppe eller noenting, så skulle de putte meg inn der det var plass. For bedømt skulle han bli - så det skulle gå så fint så :P

Legger ved en sak fra canis.no der jeg fikk informasjonen i utgangspunktet før jeg meldte ham på. Slik det står, skulle det ikke være noe i veien for at Amigo skulle kunne stille.

Valpeshow

Skrevet av Anell, 10.08.2005 kl 11:39

Anell skrev:

"Heisann!

Har nå fått info om valpeshowet til NKK avd. Rogaland.

Det avholdes i Orrehallen den 16. oktober 2005.

Dommere er: Terje Lindstrøm gruppe 1-2 og 5.

Alan Moody gruppe 3-9 og 10.

Jostein Halvorsen gruppe 6/4-7 og 8.

Påmelding på ´gamle´ skjema sendes til NKK avd. Rogaland, Postboks 15, 4001 Stavanger.

Elektronisk: www.nkk.no/rogaland

Pris kr. 150,- til konto 3280.10.37800, husk rase, regnr. og navn.

Lykke til dere som skal dit".

jaktlykke skrev:

"Hei!

Har en stabijhounvalp p 4 1/2 måned som jeg kunne tenke meg å stille der nede. Tar de imot alle slags valper i gruppe 7? Finner ingen info om det.

Takker for rask tilbakemelding!"

Anell skrev:

"På NKK sine utstillinger og valpeshow, er det alltid åpent for alle raser.

Lykke til."

jaktlykke skrev:

"Takk for raskt svar - valpen er herved påmeldt:)) "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunn vet du om det er noen norfolker som skal stille i gr 3? Jeg tviler på det, men kanskje det er det. Hadde vært gøy :P

Tror jeg kommer før 10 sånn at jeg får med meg alt, har planer om å være der hele dagen :mrgreen:

Lykke til til Amigo, Diego og Leah (?) :P Denne dagen skal jeg nyte for neste gang skal jeg i ilden selv, å da kommer jeg til å være dritnervøs og barfy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det ordner seg Jaktlykke! Har vært nervøs på dine vegne jeg!!

Godt med medgjørlige folk som ikke ser så firkantet på ting!! =D> (var dette han Jan som Gunn snakket om?)

Da gleder jeg meg til søndagfor å treffe hele gjengen!

Gøy å se om Shaylee har vokst litt!

Vi to Anne kan kose oss hele dagen vi, for vi har ingen som skal i ilden! :P Så vi kan spise pølser og drikke brus hele tia!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det ordner seg Jaktlykke! Har vært nervøs på dine vegne jeg!!

Godt med medgjørlige folk som ikke ser så firkantet på ting!! =D> (var dette han Jan som Gunn snakket om?)

Da gleder jeg meg til søndagfor å treffe hele gjengen!

Gøy å se om Shaylee har vokst litt!

Vi to Anne kan kose oss hele dagen vi, for vi har ingen som skal i ilden! :P Så vi kan spise pølser og drikke brus hele tia

Må kanskje droppe frokosten da :wink:

Shaylee har vokst noen cm ja, måler henne og klistrer lapp på veggen her hjemme. Hun er hvalparten så stor som Aro var da han var på samme alder :-o Og vi syntes han var liten som valp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det ordner seg Jaktlykke! Har vært nervøs på dine vegne jeg!!

Godt med medgjørlige folk som ikke ser så firkantet på ting!! =D> (var dette han Jan som Gunn snakket om?)

Da gleder jeg meg til søndagfor å treffe hele gjengen!

Gøy å se om Shaylee har vokst litt!

Vi to Anne kan kose oss hele dagen vi, for vi har ingen som skal i ilden! :P Så vi kan spise pølser og drikke brus hele tia!!

Silje da.. IKKE glemme hvem som skal stille Diego..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte til Jan, og han satte meg videre til en som het Karlsen. Veldig hyggelig mann som roa meg helt ned og ønsket meg hjertelig velkommen!

Gleder meg til å treffe dere på søndag!

Han heter Kjell Karlsen og har vært formann i Sør-Rogaland Brukshund klubb i en årrekke. :P Hadde det bare vært flere typer som han :P

Jeg går ut fra at han kommer til å være tilstede i Orrehallen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...