Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvis kjæresten ikke vil ha hund mer..


Djervekvinnen

Recommended Posts

Vi hadde også et lignende problem da vi fikk Cane. Fordi det var min mor og jeg som hentet han hos oppdretter hadde faren min aldri sett han før vi kjøpte han. Men når vi kom hjem med han så viste det seg at han var redd for menn og ville absolutt ikke gå bort til faren min...Dettesynst han var veldig trist siden han hadde gledet seg til å få Cane. Dette skulle jo være hele familiens hund..Men etter en uke så hadde vi nesten gitt opp og hadde tenkt å levere han tilbake, det var jo veldig trist siden den uken hadde hunden vært mest sammen med meg og vi hadde blitt gode venner..

Men plutselig snudde hele situasjonen seg på dagen og Cane likte pappa kjempe godt og de lekte og gikk tur sammen så det ordnet seg da..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P

Ps. Lazita:

Røyter japanske spisshunder mye egentlig?

ja når de er i røyteperioder så gjør de det ja, men ellers så er det minimalt med pels som faller av.

og etter at de har blitt voksen(2år)og har fått "voksen pelsen" så begynner hannhundene å roe ned røytingen og som regel bare røyter 1 gang i året mens tispee røyter 2 ganger i året. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...