Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg kjenner en fiskemishandler!


SoppenCamilla

Recommended Posts

Ho er her på sonen, kaller seg Synnikken! Jeg har bildebevis på at ho brutalt og hjerterått stenger fiskene inni dråpen for at det skal se "kulere" ut. Hva kan jeg gjøre for å få snudd denne stygge trenden? Jeg har ikke hjerte til å se flere stakkars fisker lide sånn! :|

Bildet, du ser fiskene klart ved "roten" av dråpen.

KopiavDrops556copy.jpg

Her, for de svaksynte:

untitled-1.jpg

Hilsen bekymret fiskeentusiast som ikke har fisker selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*knis*

Og Camilla? Du får med deg mye rart :)

Eller får du med deg for lite? :P

All væske må gies intravanøst til henne, og alle vannkraner i leiligheten hennes må stenges! :|

Jeg tror nok det må mer til. Mishandlingen har utartet seg! Ho har begynt å fange HVALER! :P;):P

KopiavDrops529copy.jpg

untitled2-1.jpg

Edit: Det ser litt teit ut på nederste bildet, men på øverste ser man helt klart at det er en hval som prøver å hoppe opp av vannet og ut av bobla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foooolkens! Roolig! Jeg er ikke noen fiskemishandler, ei heller en hval mishandler, må jo skjønne det at fiskene og hvalene likte bildene mine så godt at de ville være med da? :|

Blablabla, unnkyldninger unnskyldninger... Slik sier de alle det. "Neida, hunden VILLE bli slått den", "katten ville leke med fyrstikker", "fiskene ville bli fotomodeller de for tenk"

pøh på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blablabla, unnkyldninger unnskyldninger... Slik sier de alle det. "Neida, hunden VILLE bli slått den", "katten ville leke med fyrstikker", "fiskene ville bli fotomodeller de for tenk"

pøh på deg!

For tenk! De er i vann.. å HOPPET opp i strålen :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...