laikamor Skrevet 20. Januar 2009 Rapporter Skrevet 20. Januar 2009 Hei Jeg er en jente på 14 år, og jeg elsker hund... har en hund som snart er 1 år, og hun er blanding av buhund, cocker spaniel, papillon og border collie. Hun elsker å trene på triks og agility, men hun er ikke lydig når vi ikke trener Hun er kjempesnill, men bjeffer på omtrent alle hun ser, og det er veldig irreterende fordi hun bjeffer så høyt, og hun hører ikke på meg når jeg sier NEI. Laika og katten, som hun ligger ved siden av.... Faktisk
Tuskelusken Skrevet 20. Januar 2009 Rapporter Skrevet 20. Januar 2009 Aww, så søt! Hun er så nydelig! blandingshund er min yndlingsrase etter buhund! Jeg snest blandingshunder er så nydelige fordi de er så forskjellige, men søte.
Symra&Pippin Skrevet 20. Januar 2009 Rapporter Skrevet 20. Januar 2009 Hei på deg Laikamor. Velkommen hit!
Sissi Skrevet 20. Januar 2009 Rapporter Skrevet 20. Januar 2009 Nydelig hund! og pus da velkommen hit
laikamor Skrevet 15. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Februar 2009 må bare legge ut ett bilde av meg og Laika er ikke noe flink på photoshop da, men kan legge ut bilde likevell
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar