Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken børste bør jeg bruke?


Synnikken

Recommended Posts

Heisann, Jeg har da en kattepus ved Navn Reidun.

Hun er nå seks år gammel og etter som jeg har merket så blir pelsen bare mer og mer fyldig etterhvert så "skogskatten" blir eldre. (hun er halvt skogskatt) Merket på de siste to årene at hun får baller av pels bak og nedenfor ørene, dette ender jo opp med at jeg må klippe de vekk. Noe som igjen gjør henne skallet på halve siden av hodet og mister sitt "løvemanke" preg. :P

Noen tips til hvilken type børste jeg må bruke på den pelsen bakom og nedenfor ørene? Vil gjerne bli flinkere å børste hele pusen for å ta noen skikkelig pene bilder a henne.. Noen tips til type børste?

Edit: Det med at pelsen til skogskatten blir fyldigere vet jeg ingenting om, det er bare noe jeg har blitt fortalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, Jeg har da en kattepus ved Navn Reidun.

Hun er nå seks år gammel og etter som jeg har merket så blir pelsen bare mer og mer fyldig etterhvert så "skogskatten" blir eldre. (hun er halvt skogskatt) Merket på de siste to årene at hun får baller av pels bak og nedenfor ørene, dette ender jo opp med at jeg må klippe de vekk. Noe som igjen gjør henne skallet på halve siden av hodet og mister sitt "løvemanke" preg. :wub:

Noen tips til hvilken type børste jeg må bruke på den pelsen bakom og nedenfor ørene? Vil gjerne bli flinkere å børste hele pusen for å ta noen skikkelig pene bilder a henne.. Noen tips til type børste?

Edit: Det med at pelsen til skogskatten blir fyldigere vet jeg ingenting om, det er bare noe jeg har blitt fortalt :ahappy:

Jeg har også langhårskatter. Jeg kjøpte en børste fra dogman på en sportsbutikk, den er grå og rosa/rød med gummi grep. Man kan trykke inn to knapper, så går piggene på børsten inn i børsten og hårene detter av. Da slepper man at man må pirke av alle hårene :D Jeg synes den e kjempebra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også langhårskatter. Jeg kjøpte en børste fra dogman på en sportsbutikk, den er grå og rosa/rød med gummi grep. Man kan trykke inn to knapper, så går piggene på børsten inn i børsten og hårene detter av. Da slepper man at man må pirke av alle hårene :icon_confused: Jeg synes den e kjempebra! :icon_confused:

Peiling på hva den heter? :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...